| dc.contributor.advisor | Pallis, Athanasios | |
| dc.contributor.advisor | Πάλλης, Αθανάσιος | |
| dc.contributor.author | Zorbas, Constantinos | |
| dc.contributor.author | Ζορμπάς, Κωνσταντίνος | |
| dc.date.accessioned | 2025-11-18T16:01:01Z | |
| dc.date.available | 2025-11-18T16:01:01Z | |
| dc.date.issued | 2025-10 | |
| dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/18445 | |
| dc.description.abstract | Η παρούσα διπλωματική εργασία εξετάζει το κατά ποσό οι στρατηγικές κάθετης
ολοκλήρωσης των ναυτιλιακών εταιρειών τακτικών γραμμών έχουν επιπτώσεις στην
ανάπτυξη στόλου και στην επιλογή λιμένων στη Μεσόγειο. Μέσω της έρευνας και
συλλογής στοιχείων για τα πέντε μεγαλύτερα Μεσογειακά λιμάνια (Βαλένθια,
Πειραιάς, Αλχεθίρας, Τζόια Τάουρο, Βαρκελώνη), και ύστερα μέσω της έμφασης σε
τρία από αυτά που ελέγχονται από ναυτιλιακές εταιρίες τακτικών γραμμών,
διερευνάται η επιρροή και ο σκοπός των επενδύσεων σε τερματικούς σταθμούς από
μεγάλες ναυτιλιακές εταιρείες όπως η COSCO, η MSC και η Maersk. Η έρευνα
καταλήγει στο ότι η κάθετη ολοκλήρωση ενισχύει την επιχειρησιακή ευελιξία,
επηρεάζει την κατανομή των προσεγγίσεων πλοίων και αναδιαμορφώνει την
ανταγωνιστικότητα των λιμένων. | el |
| dc.format.extent | 44 | el |
| dc.language.iso | en | el |
| dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
| dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
| dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
| dc.title | The implications of vertical integration of liner companies on fleet deployment strategies | el |
| dc.type | Master Thesis | el |
| dc.contributor.department | Σχολή Ναυτιλίας και Βιομηχανίας. Τμήμα Ναυτιλιακών Σπουδών | el |
| dc.description.abstractEN | This dissertation examines the extent to which vertical integration strategies of liner
shipping companies impact fleet deployment and port selection in the Mediterranean.
Through research and data collection on the five largest Mediterranean ports
(Valencia, Piraeus, Algeciras, Gioia Tauro, Barcelona), and then through a focused
analysis on the three of them that are controlled by liner shipping companies, the
influence and purpose of investments in terminals by major shipping companies such
as COSCO, MSC, and Maersk are being investigated. The study concludes that
vertical integration enhances operational flexibility, affects the distribution of ship
calls, and reshapes the competitiveness of ports. | el |
| dc.contributor.master | Shipping Management | el |
| dc.subject.keyword | Mediterranean ports | el |
| dc.subject.keyword | Vertical integration | el |
| dc.subject.keyword | Fleet deployment | el |
| dc.subject.keyword | Terminal operator’s strategy | el |
| dc.date.defense | 2025-11-10 | |