dc.contributor.author | Προβατάς, Γιώργος | |
dc.date.accessioned | 2007-08-27T07:32:25Z | |
dc.date.available | 2007-08-27T07:32:25Z | |
dc.date.issued | 2007-08-27T07:32:25Z | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/1770 | |
dc.description.abstract | Κατά την τελευταία δεκαετία του 20ου αιώνα, στις εμπορικές συναλλαγές εισήχθηκε η
έννοια της παροχής ποιοτικών υπηρεσιών (ISO) και εμπορευμάτων στους περισσότερους παραγωγικούς κλάδους. Αυτό είχε σα συνέπεια την τόνωση του ανταγωνισμού μέσω της διαφοροποίησης των παροχών. Σήμερα χρησιμοποιείται σαν ένα μέτρο αξιολόγησης κάθε εταιρείας, καθώς και κατά την τελική επιλογή του καταναλωτή ανάμεσα σε ισότιμα ή ομοειδή προϊόντα. Ο κλάδος της ναυτιλίας δεν θα
μπορούσε να μη συμμετέχει σε τέτοιου είδους ελέγχους οι οποίοι σε πρώτη φάση ήταν προαιρετικοί. Η ποιότητα γενικότερα ορίζεται σαν το σύνολο των χαρακτηριστικών και ιδιοτήτων μιας υπηρεσίας, που στηρίζουν την ικανότητά της να ικανοποιήσει καθορισμένες ή εννοούμενες ανάγκες. Στη ναυτιλία ένα μέτρο της ποιοτικής ναυτιλιακής υπηρεσίας είναι η ικανότητα (αποδοτικότητα) του πλοίου να ικανοποιήσει τις από τη θάλασσα μεταφορικές ανάγκες του ναυλωτή ή του κατόχου των φορτίων. Πιο συγκεκριμένα η συμφωνημένη χρονικά φόρτωση και εκφόρτωση του φορτίου χωρίς ολική ή μερική απώλεια ή αλλοίωση, χωρίς ρύπανση του περιβάλλοντος λειτουργίας του πλοίου και πρόκληση ατυχήματος, συνθέτουν την ποιοτική ναυτιλιακή υπηρεσία. Η ποιοτική διοίκηση εξαρτάται από την αγορά και διατήρηση ποιοτικών και ασφαλών πλοίων με εντατική και προσεγμένη συντήρηση, ποιοτικό και υψηλών απαιτήσεων προσωπικό (γραφείου-πλοίου) με περιβαλλοντικές ευαισθησίες. Το ύψος της αποτίμησης της θαλάσσιας μεταφοράς με τη μορφή του ναύλου δεν παίζει τον ίδιο ρόλο που παίζει η τιμή μιας υπηρεσίας αντίστοιχα στις χερσαίες συναλλαγές. Ο ναύλος διαμορφώνεται από την προσφορά και τη ζήτηση τονο-μιλίων χωρίς αναφορά στο κόστος παροχής της υπηρεσίας πλην του κόστους του οριακού μεταφορέα που επιθυμεί να χρησιμοποιήσει η ζήτηση. | |
dc.language.iso | el | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές | |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el | |
dc.subject | Διατριβές | |
dc.subject | Πλοία -- Κανονισμοί ασφαλείας -- Διοίκηση και οργάνωση | |
dc.subject | Θάλασσα -- Μόλυνση -- Δίκαιο και νομοθεσία | |
dc.title | Οικονομικά οφέλη ή ζημιές από την εφαρμογή στη ναυτιλία του κώδικα ασφαλούς διαχείρισης (ISM CODE) | |
dc.type | Master Thesis | |
europeana.isShownAt | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/1770 | |
europeana.type | IMAGE | |
dc.identifier.call | 341.7'6253 ΠΡΟ | |