Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΠαριώτης, Ευθύμιος
dc.contributor.authorΓκίκας, Δημήτριος
dc.date.accessioned2025-04-16T09:39:49Z
dc.date.available2025-04-16T09:39:49Z
dc.date.issued2025-04-15
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/17673
dc.description.abstractΣτην παρούσα διπλωματική εργασία έγινε χρήση μίας εκ των τεχνικών μηχανικής μάθησης της Random Forest Regression η οποία θεωρήθηκε ως η καλύτερη μέθοδος για τα διαθέσιμα δεδομένα, αξιοποιώντας μετρήσεις από ιστορικά δεδομένα που αφορούν ένα πλοίο τύπου Newcastlemax, για την ανάπτυξη μοντέλου εκτίμησης κατανάλωσης καυσίμου κυρίας μηχανής και εκπομπών CO2 υπό πραγματικές συνθήκες πλεύσης. Συγκεκριμένα χρησιμοποιήθηκαν δεδομένα για 14 ταξίδια σε διάφορες καταστάσεις φόρτωσης και καταστάσεις θάλασσας. Εν κατακλείδι δημιουργήθηκαν μοντέλα σε περιβάλλον python που εκτιμούν την κατανάλωση και κατ’ επέκταση τις εκπομπές CO2 και με τα μέγιστα και ελάχιστα δυνατά δεδομένα, δηλαδή δεδομένα που θα μπορούσαν να αντληθούν από μια βάση δεδομένων (weather provider).el
dc.format.extent95el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.titleΧρήση μηχανικής μάθησης για την εκτίμηση της κατανάλωσης καυσίμου και των εκπομπών CO2 ενός πλοίου Newcastlemax σε πραγματικές συνθήκεςel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Ναυτιλίας και Βιομηχανίας. Τμήμα Ναυτιλιακών Σπουδώνel
dc.description.abstractENIn this thesis, Random Forest Regression, a machine learning technique, was utilised as the optimal method for the available data. This approach involved the utilisation of measurements from historical data concerning a Newcastlemax type vessel to develop a model for the estimation of main engine fuel consumption and CO2 emissions under realistic sailing conditions. In particular, the data were used for 14 voyages in different loading and sea states. In conclusion, using a Python environment, models were created to estimate consumption and hence CO2 emissions using both maximum and minimum possible data, i.e. data that could be obtained from a database (weather provider).el
dc.corporate.nameΣχολή Ναυτικών Δοκίμωνel
dc.contributor.masterΔΠΜΣ στη Διοίκηση στη Ναυτική Επιστήμη και Τεχνολογίαel
dc.subject.keywordMachine learningel
dc.subject.keywordRandom forest regressionel
dc.subject.keywordFuel consumptionel
dc.subject.keywordCIIel
dc.subject.keywordPythonel
dc.date.defense2025-04-04


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»