Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.authorΜουντάκης, Νικόλαος
dc.date.accessioned2007-08-27T05:50:52Z
dc.date.available2007-08-27T05:50:52Z
dc.date.issued2007-08-27T05:50:52Z
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/1765
dc.description.abstractΗ κρατική παρέμβαση στους λιμένες θεωρείτο επιβεβλημένη, εξαιτίας της μεγάλης σημασίας που είχαν οι λιμένες για την περιφερειακή και κρατική οικονομία. Σε πολλές περιπτώσεις το λιμενικό προϊόν θεωρείτο ως δημόσιο αγαθό, που ήταν υποχρεωμένο να το παρέχει το κράτος και να αναλαμβάνει τη συνολική χρηματοδότησή του. Στις σημερινές όμως συνθήκες, όπου τα αγαθά που διακινούνται από τους λιμένες, πολλές φορές, ΄΄ ταξιδεύουν ΄΄ αρκετά χιλιόμετρα πριν φτάσουν στο τελικό προορισμό τους, εξετάζεται στο πρώτο κεφάλαιο της εργασίας αν είναι σωστή η πλήρης χρηματοδότηση των λιμανιών από το κράτος και αν τα λιμάνια κατατάσσονται στα γνήσια δημόσια αγαθά. Στο επόμενο κεφάλαιο περιγράφεται ένας σύγχρονος λιμένας, οι βασικές λειτουργίες, τα περιουσιακά στοιχεία και οι υπηρεσίες που παρέχει και τονίζεται ο ρόλος που υπηρετεί ο λιμένας ως κρίκος στην αλυσίδα της μεταφοράς. Στο τελευταίο κεφάλαιο γίνεται ανάλυση του φαινόμενου των ιδιωτικοποιήσεων στα λιμάνια, με ιδιαίτερη αναφορά στις εταιρείες διαχείρισης φορτίων στα τερματικά και στους μεγάλους μεταφορείς, που διαχειρίζονται ολόκληρα τερματικά. Επιπλέον, αναλύονται οι διάφορες μορφές ιδιωτικοποίησης που έχουν εφαρμοστεί στους λιμένες. Η εργασία αναφέρεται κυρίως στις ιδιωτικοποιήσεις που έχουν εφαρμοστεί σε λιμάνια μεγάλου μεγέθους και στις εργασίες που έχουν αναλάβει σε αυτά οι ιδιωτικοί φορείς. Τα τερματικά που κατασκευάζονται στα μεγάλα λιμάνια χαρακτηρίζονται από υψηλό βαθμό εξειδίκευσης των υπηρεσιών τους και είναι αυτά που αποτελούν αντικείμενο οικονομικού ενδιαφέροντος από τους ιδιωτικούς φορείς. Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να διερευνηθεί ο βαθμός στον οποίο μπορεί να εφαρμοστεί η ιδιωτικοποίηση στα λιμάνια και η εξέλιξη των ιδιωτικοποιήσεων τα τελευταία χρόνια.
dc.language.isoel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subjectΔιατριβές
dc.subjectMarine terminals -- Management
dc.subjectPrivatization
dc.titleΙδιωτικοποίηση λιμένων
dc.typeMaster Thesis
europeana.isShownAthttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/1765
europeana.typeIMAGE
dc.identifier.call387.1'6 MOY


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»