dc.contributor.advisor | Chatzinikolaou, Stefanos | |
dc.contributor.advisor | Χατζηνικολάου, Στέφανος | |
dc.contributor.author | Adraktas, Georgios | |
dc.contributor.author | Αδρακτάς, Γεώργιος | |
dc.date.accessioned | 2025-01-16T15:45:14Z | |
dc.date.available | 2025-01-16T15:45:14Z | |
dc.date.issued | 2024-12 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/17323 | |
dc.description.abstract | Το νερό έρματος αναφέρεται στο θαλασσινό νερό που μεταφέρεται στις δεξαμενές ή τα αμπάρια των πλοίων για τη βελτίωση της σταθερότητας, των φορτίων καταπόνησης και της δομικής ακεραιότητας όταν δεν είναι πλήρως φορτωμένα με φορτίο. Το νερό έρματος αναφέρεται ότι προκαλεί πολλά οικολογικά, καθώς και προβλήματα δημόσιας υγείας, εξαιτίας των επιβλαβών οργανισμών που περιέχει. Αυτοί οι οργανισμοί μπορούν να μολύνουν το περιβάλλον, να διαταράξουν τα υδάτινα οικοσυστήματα και να έχουν επιβλαβείς συνέπειες για τους ανθρώπους. Ο Διεθνής Ναυτιλιακός Οργανισμός (IMO) απαιτεί τα πλοία να είναι εξοπλισμένα με συστήματα διαχείρισης νερού έρματος που μπορούν να εξαλείψουν τους επιβλαβείς μικροοργανισμούς. Τα πλοία πρέπει να διαθέτουν συστήματα για την επεξεργασία, τη διατήρηση και πιθανώς την επανεπεξεργασία του νερού έρματος που απορρίπτεται πίσω στον ωκεανό.
Η παρούσα διπλωματική εργασία εξετάζει τις διαθέσιμες τεχνολογίες επεξεργασίας νερού έρματος, εστιάζοντας στη γενεαλογία τους και την αποδοτικότητά τους. Η επιλογή του συστήματος μπορεί να επηρεαστεί από διάφορους παράγοντες, όπως ο τύπος του πλοίου, η χωρητικότητα και η ροή του νερού έρματος υπό τις μεγαλύτερες συνθήκες λειτουργίας, η ζήτηση ισχύος, η κατανάλωση ενέργειας σε διαφορετικές αλατότητες κατά τη διάρκεια της θέσης σε λειτουργία ή της δοκιμής λειτουργίας πριν από το πρώτο ταξίδι, καθώς και αν πρόκειται για νέο κατασκευασμένο πλοίο ή για αναβάθμιση υπάρχοντος πλοίου. Η εργασία διερεύνησε επίσης την απόδοση δύο συστημάτων επεξεργασίας νερού έρματος που είναι εγκατεστημένα σε υπάρχοντα πλοία. | el |
dc.format.extent | 95 | el |
dc.language.iso | en | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.title | Ballast water treatment systems in vessels | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Ναυτιλίας και Βιομηχανίας. Τμήμα Ναυτιλιακών Σπουδών | el |
dc.description.abstractEN | Ballast water refers to the sea water carried in tanks or holds of ships to improve stability, stress loads, and structural integrity when they are not fully loaded with cargo. The ballast water is reported to cause many ecological as well as public health related complications because of harmful organisms. These can infect the environment, disturb aquatic ecosystem and have harmful effects on humans. The International Maritime Organization (IMO) requires ships to be equipped with ballast water management systems that can eliminate harmful microorganisms. Ships must have systems to treat, hold and possibly re-treat ballast water discharged back into the ocean.
This thesis explores the available ballast water treatment technologies, focusing on their respective lineage and efficacy. System selection can be influenced by a variety of factors, including type of ship, ballast water volume capacity and rate flow on the largest operating conditions; power demand; energy consumption at different salinities during commissioning or operation testing before first voyage; newbuild versus retrofit onset for purpose use. The thesis also investigated the performance of two ballast treatment systems installed onboard existing ships. | el |
dc.contributor.master | Shipping Management | el |
dc.subject.keyword | Ballast water | el |
dc.subject.keyword | Water treatment | el |
dc.subject.keyword | International Maritime Organization | el |
dc.date.defense | 2024-12 | |