dc.contributor.advisor | Κατσάνης, Ιωάννης | |
dc.contributor.author | Κοφινάς, Παναγιώτης | |
dc.date.accessioned | 2024-05-15T05:49:57Z | |
dc.date.available | 2024-05-15T05:49:57Z | |
dc.date.issued | 2024-04 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/16453 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/3875 | |
dc.description.abstract | Σκοπός της παρούσης διπλωματικής εργασίας είναι η μελέτη των σύγχρονων συστημάτων βαφής των υφάλων των πλοίων με στόχο την εξοικονόμηση καυσίμου. Εκτενείς μελέτες και πολυάριθμη αρθρογραφία υφίστανται γύρω από το παραπάνω θέμα αναλύοντας στην πλειοψηφία τους, επιστημονικά και μέσω πειραματικών δεδομένων την επίδραση των υφαλοχρωμάτων στην αποφυγή / καταπολέμηση της βιορύπανσης της γάστρας. Ο συνδυασμός των παραπάνω με την τρέχουσα τάση της αγοράς στο τομέα των υφαλοχρωμάτων, η συγκριτική οικονομοτεχνική μελέτη των διαφόρων τύπων συστημάτων βαφής και ο αντίκτυπός τους τόσο στην εξοικονόμηση πόρων / κεφαλαίων των ναυτιλιακών εταιριών, όσο και στην εναρμόνιση των πλοίων με την ισχύουσα περιβαλλοντική νομοθεσία, είναι ίσως δύο τομείς οι οποίοι χρήζουν περαιτέρω μελέτης και στους οποίους πρόκειται επικεντρωθεί η εν λόγω εργασία. Η παράθεση μια μελέτης περίπτωσης για τη σύγκριση δύο διαφορετικών συστημάτων βαφής ενός εμπορικού πλοίου, κρίθηκε αναγκαία για την κατανόηση των παραπάνω. | el |
dc.format.extent | 62 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.title | Σύγχρονα συστήματα βαφής πλοίων για την προστασία γάστρας και έλικας με σκοπό την εξοικονόμηση καυσίμου | el |
dc.title.alternative | Modern ship coating system to protect the hull and the propeller for fuel saving | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Ναυτιλίας και Βιομηχανίας. Τμήμα Ναυτιλιακών Σπουδών | el |
dc.description.abstractEN | The purpose of this thesis is to study the modern systems of hull paintings with the aim of saving fuel. Extensive studies and numerous articles exist around the above topic, most of them analyzing scientifically and through experimental data, the effect of hull paintings in avoiding / combating biofouling of the hull. The combination of the above with the current market trend in the field of these paints, the comparative economic and technical study of the various types of paint systems and their impact not only on the savings of resources / capital of the shipping companies, but also on the harmonization of the ships with the current environmental legislation, are perhaps two areas that need further study and on which this paper will focus. The citation of a case study for the comparison of two different painting systems of a merchant ship was deemed necessary for the understanding of the above.2 | el |
dc.corporate.name | Σχολή Ναυτικών Δοκίμων | el |
dc.contributor.master | ΔΠΜΣ στη Διοίκηση στη Ναυτική Επιστήμη και Τεχνολογία | el |
dc.subject.keyword | Βιορύπανση | el |
dc.subject.keyword | Υφαλοχρώματα | el |
dc.subject.keyword | Αυτολείανση | el |
dc.subject.keyword | Απελευθέρωση ρύπανσης | el |
dc.date.defense | 2024-04-26 | |