Εμφάνιση απλής εγγραφής

Σύγχρονα συστήματα βαφής πλοίων για την προστασία γάστρας και έλικας με σκοπό την εξοικονόμηση καυσίμου

dc.contributor.advisorΚατσάνης, Ιωάννης
dc.contributor.authorΚοφινάς, Παναγιώτης
dc.date.accessioned2024-05-15T05:49:57Z
dc.date.available2024-05-15T05:49:57Z
dc.date.issued2024-04
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/16453
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/3875
dc.description.abstractΣκοπός της παρούσης διπλωματικής εργασίας είναι η μελέτη των σύγχρονων συστημάτων βαφής των υφάλων των πλοίων με στόχο την εξοικονόμηση καυσίμου. Εκτενείς μελέτες και πολυάριθμη αρθρογραφία υφίστανται γύρω από το παραπάνω θέμα αναλύοντας στην πλειοψηφία τους, επιστημονικά και μέσω πειραματικών δεδομένων την επίδραση των υφαλοχρωμάτων στην αποφυγή / καταπολέμηση της βιορύπανσης της γάστρας. Ο συνδυασμός των παραπάνω με την τρέχουσα τάση της αγοράς στο τομέα των υφαλοχρωμάτων, η συγκριτική οικονομοτεχνική μελέτη των διαφόρων τύπων συστημάτων βαφής και ο αντίκτυπός τους τόσο στην εξοικονόμηση πόρων / κεφαλαίων των ναυτιλιακών εταιριών, όσο και στην εναρμόνιση των πλοίων με την ισχύουσα περιβαλλοντική νομοθεσία, είναι ίσως δύο τομείς οι οποίοι χρήζουν περαιτέρω μελέτης και στους οποίους πρόκειται επικεντρωθεί η εν λόγω εργασία. Η παράθεση μια μελέτης περίπτωσης για τη σύγκριση δύο διαφορετικών συστημάτων βαφής ενός εμπορικού πλοίου, κρίθηκε αναγκαία για την κατανόηση των παραπάνω.el
dc.format.extent62el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.titleΣύγχρονα συστήματα βαφής πλοίων για την προστασία γάστρας και έλικας με σκοπό την εξοικονόμηση καυσίμουel
dc.title.alternativeModern ship coating system to protect the hull and the propeller for fuel savingel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Ναυτιλίας και Βιομηχανίας. Τμήμα Ναυτιλιακών Σπουδώνel
dc.description.abstractENThe purpose of this thesis is to study the modern systems of hull paintings with the aim of saving fuel. Extensive studies and numerous articles exist around the above topic, most of them analyzing scientifically and through experimental data, the effect of hull paintings in avoiding / combating biofouling of the hull. The combination of the above with the current market trend in the field of these paints, the comparative economic and technical study of the various types of paint systems and their impact not only on the savings of resources / capital of the shipping companies, but also on the harmonization of the ships with the current environmental legislation, are perhaps two areas that need further study and on which this paper will focus. The citation of a case study for the comparison of two different painting systems of a merchant ship was deemed necessary for the understanding of the above.2el
dc.corporate.nameΣχολή Ναυτικών Δοκίμωνel
dc.contributor.masterΔΠΜΣ στη Διοίκηση στη Ναυτική Επιστήμη και Τεχνολογίαel
dc.subject.keywordΒιορύπανσηel
dc.subject.keywordΥφαλοχρώματαel
dc.subject.keywordΑυτολείανσηel
dc.subject.keywordΑπελευθέρωση ρύπανσηςel
dc.date.defense2024-04-26


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»