Ανάλυση του κλάδου των καλλυντικών στην Ελλάδα : μελέτη εισόδου νέου προϊόντος
Master Thesis
Συγγραφέας
Kotsikonas, Dimofon
Κοτσικόνας, Δημοφών
Ημερομηνία
2022Προβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
Καλλυντικά ; Κλάδος καλλυντικών ; Ελλάδα ; Καινοτομία ; Ανταγωνιστικό περιβάλλον ; Καταναλωτικές τάσειςΠερίληψη
O χώρος των προϊόντων ομορφιάς αποτελούσε ανέκαθεν (εκ της αρχαιότητας) μια ιδιαίτερης αξίας για τον άνθρωπο ανάγκη. Η περιποίηση του ανθρώπου προκειμένου να δείχνει αλλά και να μυρίζει όμορφα αποτέλεσε την κινητήρια δύναμη για την παρασκευή εκατομμυρίων σκευασμάτων και συσκευών που θα εξυπηρετούσαν αυτόν το σκοπό. Στην ανά χείρας διπλωματική εργασία βασικός σκοπός του γράφοντος στάθηκε η ενδελεχής μελέτη του κλάδου των καλλυντικών στην Ελληνική σύγχρονη πραγματικότητα προκειμένου να αποτυπωθεί η πλήρης εικόνα αυτού εν μέσω τόσο της οικονομικής κρίσης όσο και της τρέχουσας πανδημικής κρίσης του Covid-19. Εν συνεχεία και αφού πρώτα αποτυπωθούν οι σύγχρονες τάσεις στην κατανάλωση καλλυντικών ειδών τόσο σε διεθνές όσο και σε εθνικό επίπεδο θα επιχειρηθεί η αποτύπωση μιας υπόθεσης εργασίας (case study) που θα συνίσταται στην μελέτη εισόδου ενός καινοτόμου καλλυντικού προϊόντος στην Ελληνική αγορά και την αποτύπωση των προκλήσεων αλλά και των συγκριτικών πλεονεκτημάτων που δυνητικά αυτό θα αντιμετωπίσει και θα διαθέτει αντίστοιχα.