Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΣαΐτη, Άννα
dc.contributor.authorΓρηγοριάδη, Χρυσούλα
dc.date.accessioned2023-02-13T12:36:28Z
dc.date.available2023-02-13T12:36:28Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/15126
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/2548
dc.description.abstractΔιανύουμε μία εποχή κατά την οποία επηρεάζονται και μεταβάλλονται οι ισορροπίες στην κοινωνία, την οικονομία, την πολιτική, την τεχνολογία και τις επιστήμες. Σε αυτές τις μεταβολές, η σχολική μονάδα, ως δομή, καλείται να μεταδώσει τη γνώση και να αξιοποιήσει τους πόρους που της διατίθενται ώστε να καλύψει τις εκπαιδευτικές ανάγκες που προκύπτουν. Οι απαιτήσεις του αιώνα που διανύουμε αφορούν ένα σχολικό πλαίσιο το οποίο θα είναι ανταγωνιστικό, θα ενισχύει τις καινοτομίες και θα έχει την ικανότητα να αντιμετωπίζει με δημιουργικότητα την προσλαμβάνουσα νέα γνώση καθώς η κοινωνία μας χαρακτηρίζεται ως «η κοινωνία της πληροφορίας». Συνεπώς, ο ρόλος του εκπαιδευτικού αλλά κυρίως του ηγέτη της εκπαίδευσης κρίνεται ως απαιτητικός και πολυσχιδής, καθώς καλείται να προάγει την αλλαγή και τη διαφορετικότητα μέσα σε ένα σταθερό πλαίσιο. Στην παρούσα έρευνα θα εξεταστεί το στυλ της εκπαιδευτικής ηγεσίας που αντιλαμβάνονται οι εκπαιδευτικοί, το βαθμό κατά τον οποίο ικανοποιούνται επαγγελματικά οι ίδιοι και τέλος, τη σχέση μεταξύ της μορφής ηγεσίας που ακολουθείται στις σχολικές μονάδες και την επιρροή αυτής στην επαγγελματική ικανοποίηση των εκπαιδευτικών λαμβάνοντας υπόψιν το φύλο, την ηλικία, το επίπεδο σπουδών κλπ. Τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν ότι τα υψηλά επίπεδα αυτο-αποτελεσματικότητας των εκπαιδευτικών είναι πιθανό να έχουν θετική επίδραση στην ενδυνάμωση των μαθητών ως προς την απόδοση τους ενώ η ηγετική συμπεριφορά καθόρισε, σε υψηλό βαθμό την ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών και κατά συνέπεια τη δημιουργικότητα και την αυτο-αποτελεσματικότητα τους.el
dc.format.extent80el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.titleΜορφές εκπαιδευτικής ηγεσίας που συμβάλλουν στην ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών. Η μελέτη περίπτωσης στην πρωτοβάθμια εκπαίδευσηel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμηςel
dc.contributor.masterΟικονομική της Εκπαίδευσης και Διαχείριση Εκπαιδευτικών Μονάδωνel
dc.subject.keywordΕνδυνάμωση εκπαιδευτικώνel
dc.date.defense2023-02-07


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»