Εμφάνιση απλής εγγραφής

Διοίκηση εκπαιδευτικών μονάδων

dc.contributor.advisorΚοτταρίδη, Κωνσταντίνα
dc.contributor.authorΚαρακικέ, Ασημίνα
dc.date.accessioned2023-01-31T07:05:48Z
dc.date.available2023-01-31T07:05:48Z
dc.date.issued2023-01
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/15079
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/2501
dc.description.abstractΤο εκπαιδευτικό σύστημα πρέπει να είναι δομημένο με τον ίδιο τρόπο όπως και οι υπόλοιποι θεσμοί της κοινωνίας, διότι είναι, σε τελική ανάλυση, μια αντανάκλαση αυτών των θεσμών. Ως εκ τούτου, το σχολείο ως κοινωνική οντότητα καθιερώνει και επιδιώκει συνεχώς μερικούς βασικούς στόχους. Εδώ, η αποτελεσματικότητα του σχολείου είναι ζωτικής σημασίας, αλλά και η συμμετοχή όλων των μελών του στην προσπάθεια για την επίτευξη των στόχων του. Απώτερος σκοπός κάθε σχολικής μονάδας είναι η διασφάλιση της αποτελεσματικότητάς της και ο διευθυντής καλείται να διαδραματίσει τον πιο σημαντικό και καθοριστικό ρόλο στο πλαίσιο αυτό. Έχει αναφερθεί, μεταξύ άλλων, ότι ο διευθυντής έχει αποδειχθεί το σημαντικότερο συστατικό για την αποτελεσματική λειτουργία όλων των εκπαιδευτικών μονάδων, τόσο στην Ελλάδα όσο και αλλού, και είναι επίσης ένας παράγοντας που καθορίζει την αποτελεσματική διοίκηση αυτών των μονάδων. Επομένως, φαίνεται ότι η πρωτογενής απόδοση είναι ένα περίπλοκο φαινόμενο που μπορεί να επηρεαστεί από ένα ευρύ φάσμα μεταβλητών. Αυτή η διπλωματική εργασία εξετάζει το ρόλο των διευθυντών σχολείων στη βελτίωση των ακαδημαϊκών αποτελεσμάτων και στοχεύει στον προσδιορισμό των πτυχών που συμβάλλουν στην επιτυχία της ηγεσίας ως στρατηγικής διαχείρισης για τα εκπαιδευτικά ιδρύματα. Σκοπός αυτής της έρευνας ήταν να αναλυθεί ο τρόπος με τον οποίο οι εκπαιδευτικοί αξιολογούν πιθανούς τύπους ηγεσίας που θα πρέπει να εφαρμοστούν στη σχολική μονάδα για την καλύτερη διοίκηση του δυναμικού της. Το θεωρητικό μέρος ξεκινά με μια συζήτηση για το τι είναι η ηγεσία και πώς εκδηλώνεται στα σχολεία. Το υπόλοιπο αυτού του κεφαλαίου διερευνά την εκπαιδευτική ηγεσία, από την εισαγωγή προτύπων στην εκπαιδευτική ηγεσία μέσω μιας συζήτησης για τη σημαντική λειτουργία που διαδραματίζουν οι διευθυντές σχολείων. Ακολουθεί η ενότητα της ερευνητικής μεθοδολογίας, όπου παρουσιάζονται για πρώτη φορά οι στόχοι και τα ερωτήματα. Στη συνέχεια περιγράφεται η μεθοδολογία της έρευνας, συμπεριλαμβανομένων των μεθόδων και τεχνικών που χρησιμοποιήθηκαν για την επιλογή των συμμετεχόντων στη μελέτη. Η συλλογή και η ανάλυση πληροφοριών συζητούνται παρακάτω. Συγκεκριμένα, πραγματοποιήθηκε για πρώτη φορά στατιστική ανάλυση στα αποκτηθέντα δεδομένα. Τα ευρήματα παρουσιάζονται παρακάτω, ακολουθούμενα από ένα σύντομο σχόλιο.el
dc.format.extent75el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.titleΔιοίκηση εκπαιδευτικών μονάδωνel
dc.title.alternativeManagement of educational unitsel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμηςel
dc.contributor.masterΟικονομική της Εκπαίδευσης και Διαχείριση Εκπαιδευτικών Μονάδωνel
dc.subject.keywordΔιοίκηση εκπαιδευτικών μονάδωνel
dc.subject.keywordΔιευθυντήςel
dc.date.defense2023-01-30


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής


Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»