Εμφάνιση απλής εγγραφής

Στρατηγικές marketing στο χώρο της υγείας : neuromarketing & nudging techniques

dc.contributor.advisorΠολλάλης, Ιωάννης
dc.contributor.authorΔραγομάνοβιτς, Καλλιρόη
dc.date.accessioned2022-12-07T12:02:42Z
dc.date.available2022-12-07T12:02:42Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/14884
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/2306
dc.description.abstractΕισαγωγή Το Νευρομάρκετινγκ (Neuromarketing) είναι τομέας του μάρκετινγκ ο οποίος χρησιμοποιεί την Νευροεπιστήμη με σκοπό την ανακάλυψη των υποσυνείδητων προτιμήσεων, αποφάσεων και κινήτρων των καταναλωτών. Παρόλο που ο τομέας της Ιατρικής και της Υγειονομικής Περίθαλψης είναι προοδευτικός με πάρα πολλούς τρόπους, η στρατηγική του Ιατρικού Marketing υστερεί και βρίσκεται αρκετά βήματα πίσω, σε σχέση με τις άλλες πελατοκεντρικές βιομηχανίες. Με τους αυστηρά ελεγχόμενους κανονισμούς του HIPPA (Health Insurance Portability and Accountability Act) και σε συνδυασμό με τους τρόπους χρήσης των δεδομένων των ασθενών και των περιορισμένων προσπαθειών μάρκετινγκ της FDA (Food and Drug Administration) είναι πολύ δύσκολο για τον ιατρικό κλάδο να συμβαδίσει με τις καινοτομίες του Marketing. Επιπλέον, το Ιατρικό Marketing δεν αποτελεί προτεραιότητα στον ιατρικό κλάδο, όσο τα αποτελέσματα της περίθαλψης και της ίασης των ασθενών (Act, 1996). Σκοπός Σκοπός της παρούσας βιβλιογραφικής ανασκόπησης είναι η διερεύνηση των αποδοτικότερων στρατηγικών του ιατρικού Marketing που μπορούν να βελτιώσουν την συμμετοχή και τη διαδραστικότητα των ασθενών. Μεθοδολογία Αυτή η εργασία παρουσιάζει μια βιβλιογραφική ανασκόπηση των τεχνολογικών εξελίξεων στον τομέα του Neuromarketing στον χώρο της υγείας, τα τελευταία 5 χρόνια. Έγινε αναζήτηση βιβλιογραφικών πηγών στις ηλεκτρονικές βάσεις δεδομένων Pubmed και Scholar. Η συγκεκριμένη εργασία έχει σαν αντικείμενο το Marketing των υπηρεσιών υγείας. Αποτελέσματα Ο πραγματικός σκοπός του μάρκετινγκ, είναι μια προσπάθεια συντονισμού και επιτυχούς συνεργασίας όλων των μελών και τμημάτων της επιχείρησης, με κύριο μέλημα του, την προσφορά προϊόντων. Στην περίπτωσή των υπηρεσιών υγείας, ωφελούν να καλύπτουν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τους καταναλωτές – ασθενείς και τις ανάγκες τους αντίστοιχα. Αυτός, είναι και ο μόνος τρόπος που αναγνωρίζεται από το μάρκετινγκ ως το σωστό και πρέπον μέσο, για αυξημένες πωλήσεις και κέρδη. Συμπεράσματα Η διασφάλιση της ανθρώπινης υγείας είναι από τα πλέον διαχρονικά ζητήματα σε όλο τον κόσμο. Όλοι επιδιώκουμε έναν κόσμο στον οποίο οι άνθρωποι να χρησιμοποιούν ενεργά, προσβάσιμες, ακριβείς, σχετικές και έγκαιρες πληροφορίες και παρεμβάσεις για την υγεία. Απαιτείται περισσότερη έρευνα, αξιολόγηση και εμπειρία για την αποτελεσματική εφαρμογή των αρχών του μάρκετινγκ στη δημόσια υγεία.el
dc.format.extent70el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.titleΣτρατηγικές marketing στο χώρο της υγείας : neuromarketing & nudging techniquesel
dc.title.alternativeMarketing strategies in the field of health : neuromarketing & nudging techniquesel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμηςel
dc.contributor.masterΟικονομικά και Διοίκηση της Υγείαςel
dc.subject.keywordNeuromarketingel
dc.subject.keywordBehavioral changeel
dc.subject.keywordHealth marketingel
dc.subject.keywordSocial marketingel
dc.date.defense2022-11-18


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»