Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΛαγούδης, Ιωάννης
dc.contributor.authorΓιαλαμά - Χανιωτάκη, Ασπασία - Στυλιανή
dc.date.accessioned2022-09-30T11:47:55Z
dc.date.available2022-09-30T11:47:55Z
dc.date.issued2022-04
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/14636
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/2059
dc.description.abstractΗ βελτιστοποίηση της απόδοσης του πλοίου είναι σήμερα μια επείγουσα ανάγκη τόσο για τη μείωση του λειτουργικού κόστους του στόλου όσο και για τη μείωση των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου. Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι να εξετάσει πώς οι καιρικές συνθήκες μπορούν να επηρεάσουν την κατανάλωση καυσίμου στα πλοία και σε ποιο βαθμό. Πιο συγκεκριμένα, στόχος της παρούσας μελέτης είναι να διερευνήσει τις συσχετίσεις μεταξύ των διαφόρων παραγόντων που επηρεάζουν την ενεργειακή απόδοση των πλοίων, τόσο μέσω της περιγραφής του θεωρητικού υποβάθρου όσο και μέσω μιας πρακτικής ανάλυσης ενός συνόλου δεδομένων που προέρχονται από την πραγματική λειτουργία ενός στόλο δύο δεξαμενόπλοιων. Μια τέτοια ανάλυση μπορεί να ενσωματωθεί στο σύστημα διαχείρισης ενέργειας εταιρειών με παρόμοια πλοία, καθώς μπορεί να βοηθήσει τους φορείς εκμετάλλευσης πλοίων στην επιλογή των πιο αποτελεσματικών μέτρων προκειμένου όχι μόνο να επιτύχουν την απόδοση καυσίμου και τη διαρκή λειτουργική απόδοση του σκάφους αλλά και να μειώσουν τις εκπομπές ρύπων, γεγονός που θα οδηγήσει επίσης σε χαμηλότερο λειτουργικό κόστος για τη ναυτιλιακή εταιρεία.el
dc.format.extent66el
dc.language.isoenel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.titleFuel consumption strategies using digital businessel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Ναυτιλίας και Βιομηχανίας. Τμήμα Ναυτιλιακών Σπουδώνel
dc.description.abstractENOptimizing ship performance is today an urgent need both to reduce fleet operating costs and to reduce greenhouse gas emissions. The purpose of this thesis is to examine how weather conditions can affect fuel consumption on ships and to what extent. More precisely, the aim of the present study is to investigate the correlations between the various factors affecting the energy efficiency of ships, both through the description of the theoretical background and through a practical analysis of a set of data derived from the actual operation of a fleet of two tankers. Such an analysis can be incorporated into the energy management systems of businesses with ships of a similar size, as it can assist ship operators in determining the best course of action for enhancing the vessel's operational performance and fuel efficiency while also lowering emissions of pollutants, which will lower operating costs for the shipping company.el
dc.contributor.masterShipping Managementel
dc.subject.keywordShippingel
dc.subject.keywordBig datael
dc.subject.keywordFuel consumptionel
dc.subject.keywordEnergy efficiensyel
dc.date.defense2022


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»