dc.contributor.advisor | Λαγούδης, Ιωάννης | |
dc.contributor.author | Γιαλαμά - Χανιωτάκη, Ασπασία - Στυλιανή | |
dc.date.accessioned | 2022-09-30T11:47:55Z | |
dc.date.available | 2022-09-30T11:47:55Z | |
dc.date.issued | 2022-04 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/14636 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/2059 | |
dc.description.abstract | Η βελτιστοποίηση της απόδοσης του πλοίου είναι σήμερα μια επείγουσα ανάγκη τόσο για τη μείωση του λειτουργικού κόστους του στόλου όσο και για τη μείωση των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου. Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι να εξετάσει πώς οι καιρικές συνθήκες μπορούν να επηρεάσουν την κατανάλωση καυσίμου στα πλοία και σε ποιο βαθμό. Πιο συγκεκριμένα, στόχος της παρούσας μελέτης είναι να διερευνήσει τις συσχετίσεις μεταξύ των διαφόρων παραγόντων που επηρεάζουν την ενεργειακή απόδοση των πλοίων, τόσο μέσω της περιγραφής του θεωρητικού υποβάθρου όσο και μέσω μιας πρακτικής ανάλυσης ενός συνόλου δεδομένων που προέρχονται από την πραγματική λειτουργία ενός στόλο δύο δεξαμενόπλοιων. Μια τέτοια ανάλυση μπορεί να ενσωματωθεί στο σύστημα διαχείρισης ενέργειας εταιρειών με παρόμοια πλοία, καθώς μπορεί να βοηθήσει τους φορείς εκμετάλλευσης πλοίων στην επιλογή των πιο αποτελεσματικών μέτρων προκειμένου όχι μόνο να επιτύχουν την απόδοση καυσίμου και τη διαρκή λειτουργική απόδοση του σκάφους αλλά και να μειώσουν τις εκπομπές ρύπων, γεγονός που θα οδηγήσει επίσης σε χαμηλότερο λειτουργικό κόστος για τη ναυτιλιακή εταιρεία. | el |
dc.format.extent | 66 | el |
dc.language.iso | en | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.title | Fuel consumption strategies using digital business | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Ναυτιλίας και Βιομηχανίας. Τμήμα Ναυτιλιακών Σπουδών | el |
dc.description.abstractEN | Optimizing ship performance is today an urgent need both to reduce fleet operating costs and to reduce greenhouse gas emissions. The purpose of this thesis is to examine how weather conditions can affect fuel consumption on ships and to what extent. More precisely, the aim of the present study is to investigate the correlations between the various factors affecting the energy efficiency of ships, both through the description of the theoretical background and through a practical analysis of a set of data derived from the actual operation of a fleet of two tankers. Such an analysis can be incorporated into the energy management systems of businesses with ships of a similar size, as it can assist ship operators in determining the best course of action for enhancing the vessel's operational performance and fuel efficiency while also lowering emissions of pollutants, which will lower operating costs for the shipping company. | el |
dc.contributor.master | Shipping Management | el |
dc.subject.keyword | Shipping | el |
dc.subject.keyword | Big data | el |
dc.subject.keyword | Fuel consumption | el |
dc.subject.keyword | Energy efficiensy | el |
dc.date.defense | 2022 | |