dc.contributor.advisor | Πολέμης, Διονύσιος | |
dc.contributor.advisor | Polemis, Dionisios | |
dc.contributor.author | Μεγαγιάννη, Γεωργία | |
dc.contributor.author | Megagianni, Georgia | |
dc.date.accessioned | 2022-09-26T05:29:56Z | |
dc.date.available | 2022-09-26T05:29:56Z | |
dc.date.issued | 2022-09 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/14613 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/2036 | |
dc.description.abstract | Όλες οι μαρίνες παγκοσμίως, και ιδιαίτερα οι ελληνικές λόγω των γεωγραφικών τους προδιαγραφών, γίνονται όλο και περισσότερο πόλος έλξης για διάφορους επενδυτές. Το ανταγωνιστικό τους πλεονέκτημα είναι ότι παρέχουν άμεση ταμειακή ροή κι αυτό ωφελεί τόσο την επανεπένδυση σε άλλα επενδυτικά project ή την ανακαίνιση και τον εκσυγχρονισμό των υπαρχουσών μαρίνων. Επιπλέον, συμβάλλουν καθοριστικά στην κοινωνική, οικονομική και τουριστική ανάπτυξη της χώρας. Η Μαρίνα Ζέας είναι μία από αυτές τις μαρίνες, η οποία μισθώνεται και εκμεταλλεύεται μέσω δημοπρασιών με μακροχρόνια συμβόλαια. H τοποθεσία της είναι στον Πειραιά στην Αθήνα με μεγάλη αρχαία ιστορία και μπορεί να φιλοξενήσει από 3 έως 150 μέτρα σκάφη. Ένα φυσικό λιμάνι, ιδιαίτερα προτιμώμενο και βραβευμένο από καπετάνιους και πληρώματα τόσο για τη μορφολογία του όσο και για το γεγονός ότι βρίσκεται στην καρδιά του κέντρου κάνοντάς την μια από τις πιο ελκυστικές μαρίνες της Μεσογείου. Ωστόσο, πόσο εύκολο είναι είτε να προχωρήσει μια μίσθωση και εκμετάλλευση για μια μαρίνα είτε να λειτουργούν ορθά σε καθημερινή βάση όλα τα άμεσα σχετιζόμενα λειτουργικά χαρακτηριστικά αυτής. Εκτός από τους Γενικούς Κανονισμούς Λιμένος που ισχύουν για όλα τα τουριστικά λιμάνια, κάθε μαρίνα θα πρέπει να λειτουργεί βάσει εσωτερικού κανονισμού λειτουργίας που να παρουσιάζει όλες τις απαιτήσεις που ζητούνται από όλα τα σκάφη που φιλοξενούνται. Η τελική υπηρεσία που παρέχεται στον πελάτη (πλοιοκτήτη) και η ποιότητά της είναι ένας συνδυασμός διαφόρων λειτουργικών ή μη δραστηριοτήτων της μαρίνας και της επιτυχούς και έγκαιρης εκτέλεσής τους. Παρά το γεγονός ότι αντιμετωπίζουμε ένα πρωτοφανές γεγονός όπως ο Covid-19, θα πρέπει να αναγνωρίσουμε πώς αυτό έχει επηρεάσει τη σωστή λειτουργία και τις τυπικές διαδικασίες που ακολουθούνται είτε από το πλοίο είτε από τη Γενική Διοίκηση της μαρίνας. Είναι ζωτικής σημασίας να παρουσιαστεί η επίδραση αυτής της κατάστασης με βάση ιστορικά στατιστικά στοιχεία πληρότητας ορισμένων ελληνικών μαρίνων σε σύγκριση με στατιστικά στοιχεία χωρών που σχετίζονται άμεσα με τις αφίξεις των τουριστών μας. | el |
dc.format.extent | 70 | el |
dc.language.iso | en | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.title | Port management and operational features of Zea Marina and the Covid-19 impact on the global industry | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Ναυτιλίας και Βιομηχανίας. Τμήμα Ναυτιλιακών Σπουδών | el |
dc.description.abstractEN | All the marinas around the word, and especially the Greek ones due to geographical specifications, are becoming more and more pole of attraction for various investors. Their competitive advantage is that provide immediate cash flow, and this benefits the reinvestment in other projects or the renovation and the modernization of the marinas. Moreover, they contribute decisively to the social, economic and tourist development of the country. Zea marina is one of these marinas, leased and exploited through public auctions with long-term agreements signed. Located in Piraeus in Athens with great ancient history is able to accommodate boats from 3 to 150 meters A physical port, intensively preferred and awarded from captains and the crew both for its morphology and the fact that it is in the heart of the center entitles her as one of the most attractive marinas in the Mediterranean. However, how easy it is either to proceed to leasing and exploitation of a marina or to run on a daily basis all the operational features strictly related. Except of the General Port Regulations applied for all the tourist ports, each marina should operate under an internal operation regulation which presents all the requirements asked from all the accommodated boats to be complied with. The final service provided to the customer (shipowner) and its quality is a combination of various operational or not activities of the marina and their succussed and punctual execution. Despite the fact of confront an unprecedent fact such Covid-19, we should recognize how this has affect the proper operation and the standard procedures followed either from the on board or from the General Administration of the marina. It is vital to present the effect of this situation based on historical occupancy statistics of Greek marinas in comparison with statistics of countries strictly related with our tourist arrivals. | el |
dc.contributor.master | Shipping Management | el |
dc.subject.keyword | Marinas | el |
dc.subject.keyword | Zea Marina | el |
dc.subject.keyword | General Port Regulations | el |
dc.subject.keyword | COVID-19 | el |
dc.subject.keyword | General administration | el |
dc.subject.keyword | General Administration | el |
dc.subject.keyword | Occupancy statistics | el |
dc.date.defense | 2022-09 | |