Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorKarlis, Thanassis
dc.contributor.advisorΚαρλής, Αθανάσιος
dc.contributor.authorSkamagkas, Alexandros
dc.contributor.authorΣκαμάγκας, Αλέξανδρος
dc.date.accessioned2022-09-26T05:22:38Z
dc.date.available2022-09-26T05:22:38Z
dc.date.issued2022-04
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/14612
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/2035
dc.description.abstractΣτον 21ο αιώνα οι πληροφορίες θα είναι το πιο χρήσιμο εργαλείο ενός πλοιοκτήτη για τη βελτίωση της απόδοσης του πλοίου. Οι επιχειρησιακές αποφάσεις που λαμβάνονται καθημερινά σχετικά με τον τρόπο προγραμματισμού και διεξαγωγής ενός ταξιδιού, την τακτική συντήρηση, την παρακολούθηση της απόδοσης κατανάλωσης καυσίμου και τη συμμόρφωση με κανονισμούς που επηρεάζουν όλα τα αποτελέσματα. Επιπλέον, η επικοινωνία από πλοίο στην ακτή και η διαθεσιμότητα διαδικτύου επί του πλοίου έχει βελτιωθεί σημαντικά, καθιστώντας ευκολότερη τη μεταφορά δεδομένων. Πριν από το 2025, πολλά πλοία, συστήματα και εξαρτήματα θα συνδεθούν με το Διαδίκτυο, καθιστώντας τα προσβάσιμα από σχεδόν οποιαδήποτε τοποθεσία στον κόσμο (The Digital World in 2025). Για αυτό, ένα λογισμικό Ship Performance Monitoring (SPM) με συνεχή παρακολούθηση μπορεί να παρέχει πολύτιμη βοήθεια για το πλήρωμα του πλοίου και τον ιδιοκτήτη. Η βασική ιδέα και απαίτηση για αυτό το σύστημα είναι η μέτρηση βασικών παραμέτρων επί του σκάφους, η εκτέλεση επεξεργασίας αυτών των δεδομένων και η παρουσίαση των αποτελεσμάτων με εύκολο και διαισθητικό τρόπο για το πλήρωμα και το προσωπικό της ξηράς. Τα συστήματα παρακολούθησης της απόδοσης θα αποτελούν αναπόσπαστο μέρος των (περισσότερων) συστημάτων πλοίων στο άμεσο μέλλον, επειδή η διαδικασία λήψης αποφάσεων γίνεται ευκολότερη και πιο απτή όταν βασίζεται σε δεδομένα του πλοίου σε πραγματικό χρόνο, σε αντίθεση με τα δεδομένα που συλλέγονται με μη αυτόματο τρόπο και δύσκολα μεταβιβάσιμα από τους αξιωματικούς του πλοίου. Η ακριβής και τακτική παρακολούθηση της κατανάλωσης ενέργειας σε ένα μεμονωμένο σκάφος ή σε έναν ολόκληρο στόλο μπορεί να επισημάνει τις αναποτελεσματικότητες και να παρέχει έναν μηχανισμό για συνεχή βελτίωση. Οι πλοιοκτήτες και οι ναυτιλιακές εταιρείες μπορούν να χρησιμοποιήσουν αυτές τις πληροφορίες για να προβλέψουν το κόστος συντήρησης και τον χρόνο, να βελτιστοποιήσουν την κατανάλωση καυσίμου ή να σχεδιάσουν τις συντομότερες διαδρομές μεταξύ των λιμανιών. Η κοινή χρήση δεδομένων χρήσης ενέργειας μπορεί να προωθήσει τις βέλτιστες πρακτικές για αποδοτικές λειτουργίες καυσίμου μεταξύ των πληρωμάτων για τη βελτίωση της απόδοσης. Ο καπετάνιος για παράδειγμα μπορεί να χρησιμοποιήσει τέτοιες πληροφορίες για να βελτιστοποιήσει τον τρόπο με τον οποίο κυβερνά το πλοίο με ασφάλεια. Η πιο αποτελεσματική χρήση καυσίμου συμβάλλει επίσης στη συμμόρφωση με ολοένα και πιο αυστηρούς κανονισμούς εκπομπών και συμβάλλει στην επίτευξη περιβαλλοντικών στόχων. Αυτές και άλλες παρόμοιες προσπάθειες είναι σύμφωνες με τις κατευθυντήριες γραμμές του ΙΜΟ για την ανάπτυξη ενός Σχεδίου Διαχείρισης Ενεργειακής Απόδοσης Πλοίου (SEEMP) στο οποίο απαιτείται δέσμευση από ολόκληρο τον ναυτιλιακό οργανισμό, από τον επικεφαλής επιχειρησιακό διευθυντή έως ολόκληρο το πλήρωμα, για να παρακινήσει την εταιρική δέσμευση στην εξοικονόμηση ενέργειας.el
dc.format.extent77el
dc.language.isoenel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/gr/*
dc.titleAn application of Delphi method on vessel performance monitoring & optimisationel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Ναυτιλίας και Βιομηχανίας. Τμήμα Ναυτιλιακών Σπουδώνel
dc.description.abstractENIn the 21st century information will be a shipowner’s most useful tool for improving vessel performance. The operational decisions made daily on how to plan and conduct a voyage, perform regular maintenance, monitor fuel consumption efficiencies, and comply with regulations that impact all outcomes. Moreover, the ship-to-shore communication and internet availability on board has been significantly improved, making it easier to transfer data from ship to shore. Before 2025, many ships, systems, and components will be linked to the Internet, making them accessible from almost any location in the world (The Digital World in 2025). For this, a Ship Performance Monitoring (SPM) software with continuous monitoring can be of valuable assistance to the ship crew and the owner. The basic concept and requirement for this system is to measure key parameters onboard, perform processing on these data, and present the results in an easy to understand and intuitive way for the onboard crew and onshore personnel. Performance monitoring systems will be an integrated part of (most) ship systems within the foreseeable future, because the decision-making process is made easier and more tangible when based on real-time ship data, as opposed to manually gathered data (noon-reports) and hard-to-transfer experiences of chiefs on board. Accurate and regular energy consumption monitoring across an individual vessel or an entire fleet can highlight inefficiencies and provide a mechanism for continual improvement. Shipowners and shipping companies can use such information to predict maintenance costs and time, optimize fuel consumption, or plot shortest routes between ports. Sharing energy use data can promote best practices for fuel efficient operations among crews to improve performance. The captain for example can use such information to optimize the way he pilots the vessel. Using fuel more efficiently also helps to comply with ever more stringent emission regulations and helps to achieve environmental objectives. These, and other similar efforts, are in line with the IMO guidelines on developing a Ship Energy Efficiency Management Plan (SEEMP) in which commitment is required by the entire shipping organization, from chief operating officer to the entire crew, to motivate the corporate commitment to energy conservation.el
dc.contributor.masterΝαυτιλιακή Διοικητικήel
dc.subject.keywordDelphi methodel
dc.subject.keywordVessel performanceel
dc.subject.keywordMonitoringel
dc.subject.keywordVessel optimisationel
dc.date.defense2022-09-21


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 3.0 Ελλάδα

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»