dc.contributor.advisor | Ελευθερίου, Κωνσταντίνος | |
dc.contributor.author | Παναγιωτοπούλου, Ευαγγελία | |
dc.date.accessioned | 2022-07-28T10:20:38Z | |
dc.date.available | 2022-07-28T10:20:38Z | |
dc.date.issued | 2022-07 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/14513 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/1936 | |
dc.description.abstract | Η ποιότητα της εκπαίδευση που απολαμβάνουν οι πολίτες μίας χώρας αποτελεί ένα σημαντικό δείκτη της μελλοντικής οικονομικής και ψυχοσυναισθηματικής τους ευημερίας. Εν τούτοις, σε περιόδους κρίσης, όπως η υγειονομική πανδημία του Covid-19, οι μαθητές κινδυνεύουν να χάσουν πολύτιμες μαθησιακές ευκαιρίες, με επιπτώσεις τόσο στο μελλοντικό τους εισόδημα όσο και στην ψυχική τους υγεία. Το εκπαιδευτικό σύστημα κάθε χώρας καλείται να προσαρμοστεί στις έκτακτες συνθήκες, ώστε να παρέχει το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα στους μαθητές. Οι εκπαιδευτικοί, ως ο σημαντικότερος παράγοντας ενός εκπαιδευτικού συστήματος, αναλαμβάνουν σε μεγάλο βαθμό την επιτυχή προσαρμογή του εκπαιδευτικού συστήματος στις έκτακτες συνθήκες. Σκοπός της συγκεκριμένης έρευνας είναι να διερευνήσει το ρόλο των Ελλήνων εκπαιδευτικών στην διαχείριση της πανδημίας του Covid-19. Πιο συγκεκριμένα, εξετάζεται ο βαθμός ετοιμότητας των Ελλήνων δασκάλων να παρέχουν επείγουσα απομακρυσμένη διδασκαλία και η σχέση αυτής της ετοιμότητας με το δημογραφικό τους προφίλ και την προσωπική αίσθηση ευθύνης. Για το σκοπό αυτό, συλλέχθηκαν δεδομένα μέσω ερωτηματολογίου που διαμοιράστηκε σε διάφορα σχολεία της χώρας. Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι το επίπεδο σπουδών των εκπαιδευτικών και το φύλο σχετίζονται θετικά και σε σημαντικό βαθμό με την ετοιμότητα παροχής απομακρυσμένης διδασκαλίας. Ακόμα, το επίπεδο σπουδών και η ηλικία σχετίζονται θετικά με την ετοιμότητα χρήσης νέων τεχνολογιών, ενώ η εκπαιδευτική προϋπηρεσία αρνητικά και το φύλο δεν εμφανίζει στατιστικά σημαντική σχέση. Ακόμα, η γεωγραφική τοποθεσία του σχολείου δεν σχετίζεται με την επάρκεια τεχνολογικού εξοπλισμού. Τέλος, η αίσθηση ευθύνης εμφανίζει θετική συσχέτιση χαμηλής ισχύος με την ετοιμότητα των εκπαιδευτικών. Αυτή η έρευνα αποσκοπεί να συμβάλει στην κατανόηση των παραγόντων που καθορίζουν την ετοιμότητα ενός εκπαιδευτικού συστήματος να διαχειριστεί επιτυχώς καταστάσεις κρίσης. | el |
dc.format.extent | 72 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.title | Η αίσθηση ευθύνης των Ελλήνων εκπαιδευτικών ως μηχανισμός στήριξης της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης κατά την πανδημία του Covid-19 | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμης | el |
dc.description.abstractEN | The quality of a country's educational system constitutes an important indicator of its citizens future economic and emotional well-being. In times of crisis, such as Covid-19 pandemic, students face the risk of losing valuable learning opportunities, with great impact on their future income and emotional well-being. The educational system of each country was called to adapt in the rough conditions of Covid-19 pandemic, so as to provide the best possible learning opportunities to the students. Teachers play an important role in the successful adaptation of an educational system to crisis situations. The purpose of this paper is to investigate the role of Greek teachers in the management of Covid-19 crisis. The readiness of Greek teachers to adapt to remote emergency education is investigated in correlation to their demographic profile and sense of responsibility. For this purpose, data was gathered through a Google forms questionnaire that was distributed to schools across the country. The results show that there is a positive and significant correlation between teachers' educational level, sex and readiness for distance education. Furthermore, teachers' educational level and age are strongly and positively correlated to readiness to implement information and communication technologies in education while the length of teaching experience is negatively correlated. The correlation between school's geographic location and adequacy of technology equipment shows no relationship at all. Moreover, teachers' sense of responsibility has a positive but weak correlation to teachers' readiness. This study aims to facilitate the understanding of factors that play an important role in an educational system's readiness to manage a crisis successfully. | el |
dc.contributor.master | Οικονομική της Εκπαίδευσης και Διαχείριση Εκπαιδευτικών Μονάδων | el |
dc.subject.keyword | Eτοιμότητα εκπαιδευτικών | el |
dc.subject.keyword | Εξ αποστάσεως διδασκαλία | el |
dc.subject.keyword | Επείγουσα απομακρυσμένη διδασκαλία | el |
dc.subject.keyword | COVID-19 | el |
dc.subject.keyword | Αίσθηση ευθύνης | el |
dc.subject.keyword | Έλληνες εκπαιδευτικοί | el |
dc.subject.keyword | Teachers' readiness | el |
dc.subject.keyword | Distance learning education | el |
dc.subject.keyword | Emergency remote education | el |
dc.subject.keyword | Sense of responsibility | el |
dc.subject.keyword | Greek teachers | el |
dc.date.defense | 2022-07-15 | |