Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΕλευθερίου, Κωνσταντίνος
dc.contributor.authorΠαναγιωτοπούλου, Ευαγγελία
dc.date.accessioned2022-07-28T10:20:38Z
dc.date.available2022-07-28T10:20:38Z
dc.date.issued2022-07
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/14513
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/1936
dc.description.abstractΗ ποιότητα της εκπαίδευση που απολαμβάνουν οι πολίτες μίας χώρας αποτελεί ένα σημαντικό δείκτη της μελλοντικής οικονομικής και ψυχοσυναισθηματικής τους ευημερίας. Εν τούτοις, σε περιόδους κρίσης, όπως η υγειονομική πανδημία του Covid-19, οι μαθητές κινδυνεύουν να χάσουν πολύτιμες μαθησιακές ευκαιρίες, με επιπτώσεις τόσο στο μελλοντικό τους εισόδημα όσο και στην ψυχική τους υγεία. Το εκπαιδευτικό σύστημα κάθε χώρας καλείται να προσαρμοστεί στις έκτακτες συνθήκες, ώστε να παρέχει το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα στους μαθητές. Οι εκπαιδευτικοί, ως ο σημαντικότερος παράγοντας ενός εκπαιδευτικού συστήματος, αναλαμβάνουν σε μεγάλο βαθμό την επιτυχή προσαρμογή του εκπαιδευτικού συστήματος στις έκτακτες συνθήκες. Σκοπός της συγκεκριμένης έρευνας είναι να διερευνήσει το ρόλο των Ελλήνων εκπαιδευτικών στην διαχείριση της πανδημίας του Covid-19. Πιο συγκεκριμένα, εξετάζεται ο βαθμός ετοιμότητας των Ελλήνων δασκάλων να παρέχουν επείγουσα απομακρυσμένη διδασκαλία και η σχέση αυτής της ετοιμότητας με το δημογραφικό τους προφίλ και την προσωπική αίσθηση ευθύνης. Για το σκοπό αυτό, συλλέχθηκαν δεδομένα μέσω ερωτηματολογίου που διαμοιράστηκε σε διάφορα σχολεία της χώρας. Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι το επίπεδο σπουδών των εκπαιδευτικών και το φύλο σχετίζονται θετικά και σε σημαντικό βαθμό με την ετοιμότητα παροχής απομακρυσμένης διδασκαλίας. Ακόμα, το επίπεδο σπουδών και η ηλικία σχετίζονται θετικά με την ετοιμότητα χρήσης νέων τεχνολογιών, ενώ η εκπαιδευτική προϋπηρεσία αρνητικά και το φύλο δεν εμφανίζει στατιστικά σημαντική σχέση. Ακόμα, η γεωγραφική τοποθεσία του σχολείου δεν σχετίζεται με την επάρκεια τεχνολογικού εξοπλισμού. Τέλος, η αίσθηση ευθύνης εμφανίζει θετική συσχέτιση χαμηλής ισχύος με την ετοιμότητα των εκπαιδευτικών. Αυτή η έρευνα αποσκοπεί να συμβάλει στην κατανόηση των παραγόντων που καθορίζουν την ετοιμότητα ενός εκπαιδευτικού συστήματος να διαχειριστεί επιτυχώς καταστάσεις κρίσης.el
dc.format.extent72el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.titleΗ αίσθηση ευθύνης των Ελλήνων εκπαιδευτικών ως μηχανισμός στήριξης της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης κατά την πανδημία του Covid-19el
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμηςel
dc.description.abstractENThe quality of a country's educational system constitutes an important indicator of its citizens future economic and emotional well-being. In times of crisis, such as Covid-19 pandemic, students face the risk of losing valuable learning opportunities, with great impact on their future income and emotional well-being. The educational system of each country was called to adapt in the rough conditions of Covid-19 pandemic, so as to provide the best possible learning opportunities to the students. Teachers play an important role in the successful adaptation of an educational system to crisis situations. The purpose of this paper is to investigate the role of Greek teachers in the management of Covid-19 crisis. The readiness of Greek teachers to adapt to remote emergency education is investigated in correlation to their demographic profile and sense of responsibility. For this purpose, data was gathered through a Google forms questionnaire that was distributed to schools across the country. The results show that there is a positive and significant correlation between teachers' educational level, sex and readiness for distance education. Furthermore, teachers' educational level and age are strongly and positively correlated to readiness to implement information and communication technologies in education while the length of teaching experience is negatively correlated. The correlation between school's geographic location and adequacy of technology equipment shows no relationship at all. Moreover, teachers' sense of responsibility has a positive but weak correlation to teachers' readiness. This study aims to facilitate the understanding of factors that play an important role in an educational system's readiness to manage a crisis successfully.el
dc.contributor.masterΟικονομική της Εκπαίδευσης και Διαχείριση Εκπαιδευτικών Μονάδωνel
dc.subject.keywordEτοιμότητα εκπαιδευτικώνel
dc.subject.keywordΕξ αποστάσεως διδασκαλίαel
dc.subject.keywordΕπείγουσα απομακρυσμένη διδασκαλίαel
dc.subject.keywordCOVID-19el
dc.subject.keywordΑίσθηση ευθύνηςel
dc.subject.keywordΈλληνες εκπαιδευτικοίel
dc.subject.keywordTeachers' readinessel
dc.subject.keywordDistance learning educationel
dc.subject.keywordEmergency remote educationel
dc.subject.keywordSense of responsibilityel
dc.subject.keywordGreek teachersel
dc.date.defense2022-07-15


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής


Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»