Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αξιολόγηση εκπαιδευτικών εφαρμογών στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση

dc.contributor.advisorΚοτταρίδη, Κωνσταντίνα
dc.contributor.authorΓεωργουσάκη, Χριστίνα
dc.date.accessioned2022-07-25T11:31:56Z
dc.date.available2022-07-25T11:31:56Z
dc.date.issued2022-06
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/14489
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/1912
dc.description.abstractΟι συνθήκες περιοριστικών μέτρων λόγω covid-19 στη χώρα μας σε συνδυασμό με τις εξελίξεις των τελευταίων χρόνων στην εκπαιδευτική τεχνολογία, οδήγησαν στην προώθηση της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης ως μια εναλλακτική λύση, προκειμένου να συνεχίζεται η εκπαίδευση με εναλλακτικό τρόπο και μέσα. Η έρευνα αυτή αποσκοπεί στην αξιολόγηση των εκπαιδευτικών εφαρμογών που χρησιμοποιήθηκαν κατά τη διάρκεια της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης και της αποτελεσματικότητάς τους, σύμφωνα με τις απόψεις των εκπαιδευτικών. Αρχικά, έγινε βιβλιογραφική ανασκόπιση σχετικά με την εφαρμογή της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, τις διαθέσιμες εκπαιδευτικές πλατφόρμες, σύγχρονες και ασύγχρονες και τις σχετικές νομοθεσίες. Η έρευνα διεξήχθη τον Φεβρουάριο και Μάρτιο του 2022, με ερωτηματολόγιο που απαντήθηκε διαδικτυακά από εκπαιδευτικούς όλων των ειδικοτήτων της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης. Από τα αποτελέσματα της έρευνας προκύπτει ότι το επίπεδο τεχνογνωσίας και εξοικείωσης των εκπαιδευτικών με τις τεχνολογίες επηρεάζει τόσο τις δυσκολίες που αντιμετώπισαν κατά τη διάρκεια της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, όσο και την ευχρηστία και την αποτελεσματικότητα που απέδωσαν στις εφαρμογές που χρησιμοποίησαν. Φαίνεται ακόμα ότι παρά τις δυσκολίες που αντιμετώπισαν οι εκπαιδευτικοί, όπως η έλλειψη τεχνολογικού εξοπλισμού, προσωπικού χώρου, τα προβλήματα με τη σύνδεση στο διαδίκτυο, τελικά επιτεύχθηκαν οι μαθησιακοί στόχοι, χωρίς όμως τη διατήρηση του ενδιαφέροντος και της συνεργασίας των μαθητών. Όμως, αν και αποδόθηκε σχετικά μεγάλος βαθμός ευχρηστίας και αποτελεσματικότητας στις εφαρμογές σύγχρονης και ασύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, η πλειοψηφία των εκπαιδευτικών δεν επιλέγει να τις χρησιμοποιεί πλέον παράλληλα με τη δια ζώσης διδασκαλία, παρά μόνο σε λίγες περιπτώσεις.el
dc.format.extent108el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nd/3.0/gr/*
dc.titleΑξιολόγηση εκπαιδευτικών εφαρμογών στην εξ αποστάσεως εκπαίδευσηel
dc.title.alternativeEvaluation of educational platforms in distance educationel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμηςel
dc.description.abstractENCovid restrictions in our country combined with the progress of educational technology during the last years, have led to establishing distance learning as an alternative solution, in order for education to be continued in alternative ways. The objective of this research is to evaluate the educational platforms that have been used during distance learning and their effectiveness, according to teachers’ opinions. First of all, a review was conducted on the implementation of distance education, the existing educational platforms and relevant law. The research took place between February and March 2022, using a google forms questionnaire that was answered by 100 primary school educators. The results of the research showed that teachers’ levels of technological competence affect as much the difficulties they faced during distance education, as the effectiveness and usefulness of educational platforms that educators experienced. Despite of the difficulties teachers faced, as the lack of technological equipment and quiet personal space or internet connection problems, eventually the educational goals were accomplished, though without students’ interest and cooperation maintenance. Even though the high level of usefulness and effectiveness of educational platforms for distance education, the majority of teachers chooses not to adopt them these days in contact teaching, but only in a few certain circumstances.el
dc.contributor.masterΟικονομική της Εκπαίδευσης και Διαχείριση Εκπαιδευτικών Μονάδωνel
dc.subject.keywordΕξ αποστάσεως εκπαίδευσηel
dc.subject.keywordΕκπαιδευτικές εφαρμογέςel
dc.subject.keywordΕκπαιδευτικές πλατφόρμεςel
dc.subject.keywordΑξιολόγησηel
dc.subject.keywordΑπόψεις εκπαιδευτικώνel
dc.date.defense2022-07-18


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»