Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΖάννης, Θεόδωρος
dc.contributor.authorΒάλλης, Αθανάσιος
dc.date.accessioned2022-05-27T08:42:43Z
dc.date.available2022-05-27T08:42:43Z
dc.date.issued2022-02
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/14379
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/1802
dc.description.abstractΣτην παρούσα μελέτη διενεργείται θερμοδυναμική ανάλυση ενός Απλού υπερκρίσιμου, ενός Split υπερκρίσιμου και ενός Cascade υπερκρίσιμου κύκλου CO2, οι οποίοι θα συνδυαστούν με τον 2χρονο κινητήρα ενός containership 6.800 TEU. Διενεργείται επίσης ανάλυση μεταφοράς θερμότητας, προκειμένου να διαστασιολογηθούν οι κατάλληλοι εναλλάκτες θερμότητας αυτών των συστημάτων. Επιπλέον, πραγματοποιείται οικονομική ανάλυση προκειμένου να υπολογιστεί το συνολικό κόστος επένδυσης αυτών των εγκαταστάσεων. Οι λειτουργικές παράμετροι αυτών των κύκλων βελτιστοποιούνται, προκειμένου να ελαχιστοποιηθεί το Κόστος Παραγωγής Ηλεκτρικής Ενέργειας (EPC), χρησιμοποιώντας γενετικό αλγόριθμο. Τα παραγόμενα αποτελέσματα από αυτές τις αναλύσεις συγκρίνονται και ο κύκλος με το χαμηλότερο EPC χρησιμοποιείται για περαιτέρω ανάλυση. Για τον επιλεγμένο κύκλο πραγματοποιείται μια παραμετρική ανάλυση προκειμένου να απεικονιστεί η διακύμανση της βελτίωσης της ειδικής κατανάλωσης καυσίμου, της παραγόμενη ισχύς και της απόδοσης του συστήματος σε διαφορετικά φορτία της μηχανής. Τέλος, για τον επιλεγμένο κύκλο διενεργείται μια εξεργοοικονομική και μια εξεργοπεριβαλλοντική ανάλυση με σκοπό τον υπολογισμό του κόστους των εξεργειακών ρευμάτων και διάφορων εξεργοπεριβαλλοντικών δεικτών.el
dc.format.extent49el
dc.language.isoenel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.titleΣχεδιασμός υπερκρίσιμων κύκλων Rankine με CO2 για εκμετάλλευση απορρίπτομενης θερμικής ενέργειας από κύρια μηχανή ντίζελ πλοίου μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων - Επιλογή βέλτιστου κύκλου μέσω τεχνο-οικονομικής βελτιστοποίησης με γενετικό αλγόριθμο και εξεργο-οικονομική και εξεργο-περιβαλλοντική ανάλυση τουel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Ναυτιλίας και Βιομηχανίας. Τμήμα Ναυτιλιακών Σπουδώνel
dc.description.abstractENA thermodynamic analysis of a Simple Supercritical, a Split Supercritical and a Cascade Supercritical CO2 cycle is conducted through the engineering software EES, which will be coupled with the 2-stroke engine of a 6.800 TEU containership. A heat transfer analysis is also conducted, in order to dimension the appropriate heat exchangers of these systems. Moreover, an economic analysis is carried out so as to calculate the total capital cost of these installations. The functional parameters of these cycles are optimized, in order to minimize the Electricity Production Cost (EPC), using genetic algorithm. The produced results from these analyses are compared and the cycle with the lowest EPC is utilized for further analysis. For the selected cycle a parametric analysis is carried out in order to illustrate the variation of the bsfc improvement, the generated power and the efficiency of the system in different engine loads. Finally, an exergoeconomic and an exergoenvironmental analysis is conducted with the intention to calculating the cost of the exergetic streams and various exergoenvironmental indicators.el
dc.corporate.nameΣχολή Ναυτικών Δοκίμωνel
dc.contributor.masterΔΠΜΣ στη Διοίκηση στη Ναυτική Επιστήμη και Τεχνολογίαel
dc.subject.keywordSupercriticalel
dc.date.defense2022-03-03


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής


Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»