dc.contributor.advisor | Κατσάνης, Ιωάννης | |
dc.contributor.author | Μπατσαούρας, Γεώργιος | |
dc.date.accessioned | 2022-05-13T06:11:31Z | |
dc.date.available | 2022-05-13T06:11:31Z | |
dc.date.issued | 2022-03 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/14350 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/1773 | |
dc.description.abstract | Με τον όρο συντήρηση υφάλων πλοίων, εννοούμε ένα σύνολο τεχνολογικών, λειτουργικών και παραγωγικών διαδικασιών που διασφαλίζουν την καθαρότητα της γάστρας. Βασικοί στόχοι είναι η προστασία από τη διάβρωση, η αποφυγή ανάπτυξης βιολογικής ρύπανσης επί των υφάλων και η εξοικονόμηση ενέργειας ενός πλοίου. Η χρήση συστημάτων παθητικής και ενεργητικής προστασίας, ο καθαρισμός των υφάλων και η ανανέωση του υφαλοχρωματισμού κατά το δεξαμενισμό, όπως και η εφαρμογή τεχνικών υποβρύχιου καθαρισμού από εξειδικευμένο προσωπικό αποτελούν μεθόδους προστασίας και συντήρησης της γάστρας. Στην παρούσα εργασία θα αναλυθούν οι σημαντικότερες τεχνολογίες που συντελούν στη συντήρηση των υφάλων σε συνδυασμό με τους εν ισχύ Διεθνής κανονισμούς και το προσδοκώμενο οικονομικό όφελος ή επιβάρυνση ανά τεχνολογία. Αντικειμενικός σκοπός αποτελεί η ανάλυση των ανωτέρω παραγόντων ώστε να κατανοηθεί επαρκώς πως δύναται να συμβάλλουν στην επίτευξη της βέλτιστης εν πλω απόδοση ενός πλοίου. | el |
dc.format.extent | 64 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.title | Συντήρηση υφάλων πλοίων. Αντιρρυπαντική τεχνολογία, υφαλοχρωματισμοί, υποβρύχιοι καθαρισμοί και η απόδοση πλοίου | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Ναυτιλίας και Βιομηχανίας. Τμήμα Ναυτιλιακών Σπουδών | el |
dc.description.abstractEN | By ship’s hull maintenance, we mean a set of technological, operational and production procedures that ensure the purity of the hull. The main objectives are to protect against corrosion, to prevent the development of biological pollution on the hull and to save ship’s energy. The use of passive and active protection systems, the cleaning of the hull and the renewal of the hull painting during dry-docking, as well as the use of underwater cleaning techniques by specialized personnel are main methods of protection and maintenance of the hull. In this study will be analyzed the most important technologies that contribute to the hull’s maintenance in combination with International regulations and the expected economic benefit or supply cost per technology. The objective is to analyze the above factors in order to adequately understand how they can contribute to achieving optimal ship’s performance. | el |
dc.corporate.name | Σχολή Ναυτικών Δοκίμων | el |
dc.contributor.master | ΔΠΜΣ στη Διοίκηση στη Ναυτική Επιστήμη και Τεχνολογία | el |
dc.subject.keyword | Βιορύπανση | el |
dc.subject.keyword | Γάστρα | el |
dc.subject.keyword | Καθοδική προστασία | el |
dc.subject.keyword | Υποβρύχιος καθαρισμός | el |
dc.subject.keyword | Υφαλοχρώματα | el |
dc.date.defense | 2022-03-17 | |