Εμφάνιση απλής εγγραφής

Ηλεκτρονική μάθηση και η εφαρμογή της στην εποχή της πανδημίας στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση

dc.contributor.advisorΑγιακλόγλου, Χρήστος
dc.contributor.authorΚαλογερόπουλος, Γεώργιος
dc.date.accessioned2022-03-10T11:10:55Z
dc.date.available2022-03-10T11:10:55Z
dc.date.issued2022-01
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/14211
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/1634
dc.description.abstractΗ ραγδαία ανάπτυξη της τεχνολογίας έχει επηρεάσει την εκπαιδευτική διαδικασία σε μεγάλο βαθμό. Οι ψηφιακές δεξιότητες των εκπαιδευτικών και των μαθητών συντελούν σε ένα διαφορετικό τρόπο μάθησης. Η χρήση του ηλεκτρονικού υπολογιστή είναι ένα μόνο συστατικό της ηλεκτρονικής μάθησης. Η αυξανόμενη χρήση της από όλες τις εκπαιδευτικές βαθμίδες, την καθιστούν ένα ιδιαίτερα δημοφιλή τρόπο εκπαίδευσης. Στην παρούσα διπλωματική εργασία γίνεται περιγραφή της ηλεκτρονικής μάθησης, των μορφών που αυτή εμπεριέχει, αλλά και των τεχνολογιών που την περιβάλλουν. Σήμερα ο όρος εξ αποστάσεως εκπαίδευση συγχέεται με τον ορισμό της ηλεκτρονικής μάθησης εξαιτίας της υλοποίησής της ψηφιακά, χρησιμοποιώντας τις τεχνολογίες του διαδικτύου. Όλος ο εκπαιδευτικός κόσμος ήρθε σε επαφή με την εξ αποστάσεως εκπαίδευση λόγω της πανδημίας COVID-19. Η αναστολή των δια ζώσης μαθημάτων και η υποκατάστασή τους με την εξ αποστάσεως εκπαίδευση έγινε ξαφνικά και προβληματικά. Η έρευνα που πραγματοποιήθηκε εξετάζει τις απόψεις των εκπαιδευτικών για την ηλεκτρονική μάθηση και πιο συγκεκριμένα την εφαρμογή της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης την περίοδο 2020-2021. Οι εκπαιδευτικοί παρουσιάζουν τα προβλήματα που αντιμετώπισαν, πόσο τους δυσκόλεψε η πραγματοποίηση της εξ αποστάσεως εκπαίδευση αλλά και η ανάγκη τους για επιμόρφωση σε ψηφιακά εργαλεία. Στην έρευνα με την μορφή του ερωτηματολογίου συμμετείχαν 124 εκπαιδευτικοί όλων των ειδικοτήτων της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης από αστικές και μη αστικές περιοχές. Στόχος της έρευνας είναι να εντοπιστούν τα προβλήματα της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης και να πραγματοποιηθούν εκείνες οι κινήσεις ώστε η ηλεκτρονική μάθηση να είναι εργαλείο γνώσης για το σύνολο των μαθητών και των εκπαιδευτικών.el
dc.format.extent86el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.titleΗλεκτρονική μάθηση και η εφαρμογή της στην εποχή της πανδημίας στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευσηel
dc.title.alternativeE-learning and it's use during the pandemic era in primary and secondary level educationel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμηςel
dc.contributor.masterΟικονομική της Εκπαίδευσης και Διαχείριση Εκπαιδευτικών Μονάδωνel
dc.subject.keywordΗλεκτρονική μάθησηel
dc.date.defense2022-02-18


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»