dc.contributor.advisor | Αγιακλόγλου, Χρήστος | |
dc.contributor.author | Πεπόνη, Ουρανία | |
dc.date.accessioned | 2022-03-10T10:50:54Z | |
dc.date.available | 2022-03-10T10:50:54Z | |
dc.date.issued | 2022-01 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/14209 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/1632 | |
dc.description.abstract | Αντικείμενο της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι οι επιπτώσεις της εφαρμογής της ψηφιακής εκπαίδευσης κατά την πανδημία COVID-19 και το κατά πόσον αυτές οι επιπτώσεις σχετίζονται με το Σχέδιο Δράσης της Ευρωπαϊκής Ένωσης για την ψηφιακή εκπαίδευση (2021-2027). Η διερεύνηση του θέματος γίνεται μέσα από βιβλιογραφική ανασκόπηση επιστημονικών άρθρων και βιβλίων που έχουν δημοσιευτεί για το θέμα της ψηφιακής εκπαίδευσης, καθώς και μέσα από την ανάλυση των αποτελεσμάτων σχετικών ερευνών. Αρχικά, παρουσιάζονται οι ορισμοί και τα χαρακτηριστικά της ψηφιακής εκπαίδευσης (digital education) και στη συνέχεια περιγράφονται λεπτομερώς αφενός τα πλεονεκτήματα και οι δυνατότητες που προσφέρει και αφετέρου οι κίνδυνοι και τα μειονεκτήματά της.
Σημαντικό μέρος της εργασίας καταλαμβάνει η εκτενής παρουσίαση του Σχεδίου Δράσης της Ευρωπαϊκής Ένωσης για την ψηφιακή εκπαίδευση (2021-2027). Επιπρόσθετα, αναλύεται και περιγράφεται η υπάρχουσα κατάσταση του ελληνικού εκπαιδευτικού συστήματος, αναφορικά με την εφαρμογή της ψηφιακής εκπαίδευσης. Τέλος, επιχειρείται να βρεθεί ένας κοινός παρονομαστής ανάμεσα στις επιπτώσεις της εφαρμογής της ψηφιακής εκπαίδευσης κατά την πανδημία COVID-19 στο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα και στο Σχέδιο Δράσης της Ευρωπαϊκής Ένωσης για την ψηφιακή εκπαίδευση (2021-2027). | el |
dc.format.extent | 81 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.title | Διερεύνηση των επιπτώσεων από την εφαρμογή της ψηφιακής εκπαίδευσης | el |
dc.title.alternative | Investigating the effects of the implementation of digital education | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμης | el |
dc.description.abstractEN | This dissertation is investigating the effects of the implementation of digital education during the COVID-19 pandemic and whether these effects are related to the European Union’s Digital Education Action Plan (2021-2027). The research on the topic is conducted through bibliographic review of scientific articles and books that have been published on the topic of digital education as well as through the analysis of the results of relevant research. First, the definitions and characteristics of digital education are presented. Then, it describes in detail the advantages and possibilities that digital education has to offer on the one hand, while on the other hand it shows the disadvantages and potential risks.
An important part of this work is the extensive presentation of the European Union Action Plan for Digital Education (2021-2027). In addition, the current state of the Greek education system is described and analyzed regarding the implementation of digital education. Finally, an attempt is made to find common ground between the effects of the implementation of digital education during the COVID-19 pandemic in the Greek education system and the European Union Action Plan for Digital Education (2021-2027). | el |
dc.contributor.master | Οικονομική της Εκπαίδευσης και Διαχείριση Εκπαιδευτικών Μονάδων | el |
dc.subject.keyword | Ψηφιακή εκπαίδευση | el |
dc.date.defense | 2022-02-18 | |