dc.contributor.advisor | Boile, Maria - Poulia | |
dc.contributor.advisor | Μποϊλέ, Μαρία - Πούλια | |
dc.contributor.author | Ziakas, Anastasios | |
dc.contributor.author | Ζιάκας, Αναστάσιος | |
dc.date.accessioned | 2021-12-06T06:49:26Z | |
dc.date.available | 2021-12-06T06:49:26Z | |
dc.date.issued | 2021-11 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/13925 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/1348 | |
dc.description.abstract | Σκοπός της παρούσας διατριβής είναι να παρουσιάσει το ρόλο των εμπορευματικών κέντρων, και κυρίως των dry port, και να συγκεντρώσει πληροφορίες από επιστημονικές πηγές σε μία διευρυμένη συστημική βιβλιογραφική ανασκόπηση. Στη συνέχεια εξετάζονται διάφορα πιθανά επενδυτικά μοντέλα που βρίσκουν εφαρμογή στην ανάπτυξη τέτοιων εγκαταστάσεων, με έμφαση στις Συμπράξεις Δημοσίου και Ιδιωτικού Τομέα (ΣΔΙΤ). Μία σειρά από εγκαταστάσεις ανά τον κόσμο (Ευρώπη, ΗΠΑ, Ασία) αναλύονται, καταλήγοντας στη σημαντικότητα του προαναφερθέντος μοντέλου και στα πλεονεκτήματα που αυτό προσφέρει. Στη διατριβή εξετάζεται επίσης το πρόβλημα επιλογής της βέλτιστης τοποθεσίας των dry ports. Για το σκοπό αυτό παρουσιάζεται ένα πλαίσιο αξιολόγησης αποτελούμενο από κριτήρια που αντλήθηκαν από την υπάρχουσα βιβλιογραφία. Το πλαίσιο αυτό αποτελείται από κύρια και δευτερεύοντα κριτήρια, το κάθε ένα με τη δική του σημασία και βαρύτητα. Τα κριτήρια αυτά εφαρμόζονται στην ανάλυση των περιπτώσεων των εγκαταστάσεων του Duisport και του Khorgos Gateway Dry Port, που αποτελούν δύο από τα μεγαλύτερα και σημαντικότερα εμπορευματικά κέντρα του παγκόσμιου εμπορίου. Αναλύονται τα οφέλη από τις εγκαταστάσεις σε ότι αφορά στην Εφοδιαστική, την Οικονομία και το Περιβάλλον. | el |
dc.format.extent | 88 | el |
dc.language.iso | en | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.title | Dry port location selection-criteria and impact assessment | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Ναυτιλίας και Βιομηχανίας. Τμήμα Ναυτιλιακών Σπουδών | el |
dc.description.abstractEN | The aim of this thesis is to present the role of large scale freight facilities, such as dry ports, in accommodating global trade; and to conduct a Systematic Literature Review based on publicly available information from scientific studies. Furthermore, the development of large-scale freight facilities by implementing different investment models is examined, with an emphasis on Public-Private Partnerships and the associated benefits. Different cases from three important trade regions (Europe, US, Asia) have been selected and analysed. The major topic addressed in this thesis is the location determination problem. For this reason, criteria found in the pertinent literature have been selected and synthesized to create a decision-making framework. The framework focuses on two primary criteria, while also considering additional support criteria. The location of facilities, such as “duisport” in Germany and Khorgos Gateway Dry Port in Kazakhstan, is examined from a logistics, economic, and environmental perspective not only due to their size and status but also because of their importance in global supply chains. The benefits deriving from a wisely located inland facility are described at the end of this document. | el |
dc.contributor.master | Ναυτιλία | el |
dc.subject.keyword | Dry ports | el |
dc.subject.keyword | Logistics | el |
dc.subject.keyword | Freight transport | el |
dc.subject.keyword | Location selection | el |
dc.subject.keyword | Supply chain | el |
dc.date.defense | 2021-11-15 | |