Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorPolemis, Dionisios
dc.contributor.advisorΠολέμης, Διονύσιος
dc.contributor.authorStamou, Marina
dc.contributor.authorΣτάμου, Μαρίνα
dc.date.accessioned2021-11-24T07:25:28Z
dc.date.available2021-11-24T07:25:28Z
dc.date.issued2021-10
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/13877
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/1300
dc.description.abstractΤα τελευταία χρονιά πολλοί οργανισμοί έχουν ευαισθητοποιηθεί και έχουν τονίσει την ανάγκη που υπάρχει για προστασία του περιβάλλοντος. Ο Διεθνής Ναυτιλιακός Οργανισμός (ΙΜΟ), ως παγκόσμιος ρυθμιστή της ναυτιλιακής βιομηχανίας, έχει προσπαθήσει να θεσπίσει κανονισμούς, οι όποιοι θα βοηθήσουν στη μείωση ρύπανσης του περιβάλλοντος από τη ναυτιλία. Γι’ αυτό τον λόγο, η Επιτροπή Προστασίας Θαλασσίου Περιβάλλοντος (MEPC) του IMO αποφάσισε να θέσει ως στόχο τη μείωση της έντασης των εκπομπών αερίων ρύπων, συγκεκριμένα του άνθρακα, κατά 40% έως το 2030 και κατά τουλάχιστον 50% έως το 2050 κάνοντας τους εμπλεκόμενους να θέλουν να βρουν μια μακροπρόθεσμη λύση και όχι κάτι προσωρινό. Η πορεία προς την απανθρακοποίηση είναι μια σύνθετη διαδικασία που επηρεάζει όλους τους εμπλεκομένους και όχι μόνο τους εφοπλιστές, καθώς για τα καύσιμα και την ποιότητα τους υπεύθυνοι είναι οι παραγωγοί και προμηθευτές, για τις μηχανές και τις νέες τεχνολογίες την ευθύνη έχουν οι κατασκευαστές και τα ναυπηγία. Χωρίς σημαντικές επενδύσεις στην Έρευνα και Ανάπτυξη από αυτούς τους εμπλεκόμενους φορείς, η ναυτιλιακή βιομηχανία θα παραμείνει εξαρτημένη από τον άνθρακα Συνοψίζοντας, οι ναυτιλιακές εταιρίες καλούνται να επιλέξουν τη βέλτιστη, κατά τη γνώμη τους λύση, ώστε να πετύχουν αυτό το στόχο. Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει σαν σκοπό την ανάλυση του αποτυπώματος του άνθρακα της ναυτιλίας και θα αναλυθούν κάποιες απ’ τις διαθέσιμες επιλογές που έχουν οι πλοιοκτήτες όπως το LNG, το υδρογόνο και η αμμωνία.el
dc.format.extent101el
dc.language.isoenel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού 3.0 Ελλάδα*
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/3.0/gr/*
dc.titleEconomic effect in shipping companies due to decarbonizationel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Ναυτιλίας και Βιομηχανίας. Τμήμα Ναυτιλιακών Σπουδώνel
dc.description.abstractENDuring the last years, many organizations have raised awareness and underlined the need to protect the environment. The International Maritime Organization (IMO), as the global regulator of the shipping industry, has attempted over the years to enact regulations that will help reduce environmental pollution from shipping. For this reason, the IMO Marine Environment Protection Committee (MEPC) has decided to aim to reduce the emission of gaseous pollutants, in particular carbon, by 40% by 2030 and by at least 50% by 2050, making those involved wanting to find a long-term solution rather than something temporary. Τhe process of carbonization is a complex process that affects all involved and not just shipowners, as producers and suppliers are responsible for their fuel and quality, manufacturers and for the new technologies the manufacturers and the shipyards are responsible. Without significant investment in research and development by these stakeholders, the shipping industry will remain carbon dependent. In summary, shipping companies are called upon to choose the best solution, in their opinion, in order to achieve this goal. This dissertation aims to analyze the carbon footprint of shipping and will analyze some of the available options available to shipowners such as LNG, hydrogen and ammonia.el
dc.contributor.masterShipping Managementel
dc.subject.keywordIMOel
dc.subject.keywordCarbon dioxideel
dc.subject.keywordLNGel
dc.subject.keywordAmmoniael
dc.subject.keywordHydrogenel
dc.subject.keywordGHGel
dc.date.defense2021-11-15


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού 3.0 Ελλάδα

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»