dc.description.abstract | Η παρούσα εργασία αναλύει σε θεωρητικό επίπεδο την Διοίκηση Ανθρωπίνων
Πόρων (Δ.Α.Π.) και τον ρόλο της εκπαίδευσης και επιμόρφωσης του
Προσωπικού. Θέτει ως στόχο την διερεύνηση της σχέσης μεταξύ της
εκπαίδευσης και επιμόρφωσης του Προσωπικού με την
αυτοαποτελεσματικότητα, την ικανοποίησης και τελικά την απόδοση των
εργαζομένων.
Συγκεκριμένα, εστιάζει στην βιβλιογραφική ανασκόπηση της έννοιας της
Διοίκησης Ανθρωπίνων Πόρων (Δ.Α.Π.), δηλαδή στην καταγραφή του ορισμού
της, στην παράθεση της ιστορικής εξέλιξης της, στον σκοπό της, στην στρατηγική
της σημασία, στον ρόλο της και στις αρμοδιότητες που περιλαμβάνει. Στην
συνέχεια, αναλύει την έννοια της εκπαίδευσης και επιμόρφωσης του
Προσωπικού, δηλαδή παραθέτει τον ορισμό της, τα οφέλη της, τους στόχους της,
τους τομείς εκπαίδευσης του Προσωπικού, την διαδικασία, τις μεθόδους και την
αξιολόγηση αυτής καθ’ αυτής της διαδικασίας εκπαίδευσης. Επιπλέον, αναλύει
την έννοια της αυτό-αποτελεσματικότητας και της ικανοποίησης των
εργαζομένων.
Στην συνέχεια, ακολουθεί το ερευνητικό μέρος, όπου αναλύονται οι στόχοι της
έρευνας και η ερευνητική διαδικασία που ακολουθήθηκε.
Η διεξαχθείσα ερευνα στηρίχθηκε σε ερωτηματολόγια, τα οποία στάλθηκαν μέσω
e-mail και μέσων κοινωνικής δικτύωσης, συνοδευόμενα από επιστολή, η οποία
περιελάμβανε τον σκοπό της έρευνας, τον φορέα υλοποίησης και την ανωνυμία
των συμμετεχόντων ως προς τις απαντήσεις που έδωσαν. Ειδικότερα,
στάλθηκαν 105 ερωτηματολόγια, από τα οποία αμφότερα υπεβλήθησαν ορθά
από τους συμμετέχοντες στην έρευνα.
Τέλος, τα δεδομένα που εξήχθησαν από την έρευνα καταχωρήθηκαν σε πίνακα
δεδομένων και αναλύθηκαν για κάθε ερευνητικό στόχο, μέσω του στατιστικού
εργαλείου SPSS. Έγινε αρχικά έλεγχος κανονικότητας και διασποράς των
μεταβλητών καθώς και διερεύνηση της αξιοπιστίας της εσωτερικής συνοχής του
ερωτηματολογίου, ενώ στο τελευταίο κεφάλαιο καταγράφηκαν σημαντικά
συμπεράσματα που προέκυψαν κατά την διαδικασία της έρευνας. | el |