dc.contributor.advisor | Πολέμης, Διονύσιος | |
dc.contributor.advisor | Polemis, Dionisios | |
dc.contributor.author | Γρυπάρη, Ανδρομάχη | |
dc.contributor.author | Grypari, Andromachi | |
dc.date.accessioned | 2021-11-18T12:51:47Z | |
dc.date.available | 2021-11-18T12:51:47Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/13845 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/1268 | |
dc.description.abstract | Η εργασία αφορά την εμπορευματοκιβωτιοποίηση, αναλύει την ιστορική εξέλιξή της από την αρχή της δημιουργία της, τον τρόπο με τον οποίο δημιουργήθηκε η ιδέα του κοντέινερ ως εφεύρεση, ακολουθεί τα σημαντικότερα ιστορικά στιγμιότυπα, με τα σημεία ανάκαμψης και πτώσης της και τις επιχειρηματικές κινήσεις των μεγαλύτερων παικτών της βιομηχανίας σύμφωνα με τις εξελίξεις. Η εμπορευματοκιβωτιοποίηση είναι ένα νεοσύστατο τμήμα της διεθνούς ναυτιλιακής βιομηχανίας και κατ’ επέκταση ένα μεγάλο μέρος του παγκόσμιου εμπορίου, η οποία έχει εκτιμηθεί λανθασμένα από πολλούς, ειδικούς και μη, από την αρχή της, αλλά η ζωτική της σημασία έχει αναγνωριστεί πολλές φορές από την ανθρωπότητα μέσα στα χρόνια που έχουν περάσει.. Ακολουθώντας τις προσπάθειες που έγιναν για την εμπορευματοκιβωτιοποίηση του φορτίου, αναλύουμε τους διαφορετικούς τύπους των κοντέινερ που χρησιμοποιήθηκαν, τον τρόπο πλήρωσής τους καταλήγοντας στην τυποποίηση του προϊόντος. Ολοκληρώνοντας, προσπαθούμε ν’ αποδείξουμε τα οφέλη της μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, πώς κατάφερε να επιτύχει τις οικονομίες κλίμακας, επιβίωσε από τις κρίσεις και συνέδεσε ολόκληρο τον κόσμο προσφέροντας προστιθέμενη αξία. Φτάνοντας στην τρέχουσα περίοδο της κρίσης του κορονοϊού παρουσιάζουμε και σχολιάζουμε τα δεδομένα που συλλέγονται. | el |
dc.format.extent | 79 | el |
dc.language.iso | en | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.title | Containerization: the new big era | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Ναυτιλίας και Βιομηχανίας. Τμήμα Ναυτιλιακών Σπουδών | el |
dc.description.abstractEN | This is a study for containerization, that analyses its historical evolution starting from the time of its inception, the way the idea of the container ‘box’ as an invention was conceived, follows its highlighted historical periods, with its upturns and downfalls and the biggest players’ economical moves along with these developments. Containerization is a newly established segment of the international maritime industry and by extension a great part of the global trade, which has been misjudged by many, experts and non, from its inception, but its vital importance has been acknowledged many times by the humanity throughout the years that have gone by. Following the first attempts to containerize cargo, we analyse the different types of containers used, the way of stuffing ending up in the standardization of the product. Concluding, we are attempting to demonstrate the benefits of containerization, how it has managed to create economies of scale, survive the crisis and connect the whole world by adding value. Reaching the current period of Covid-19 crisis we present and comment data gathered. | el |
dc.contributor.master | Shipping Management | el |
dc.subject.keyword | Containerization | el |
dc.subject.keyword | Standardization | el |
dc.subject.keyword | Added value | el |
dc.subject.keyword | Global trade | el |
dc.date.defense | 2021-11-17 | |