dc.contributor.advisor | Παπαδημητρίου, Ευστράτιος | |
dc.contributor.author | Λαγού, Διονυσία | |
dc.date.accessioned | 2021-11-08T12:05:02Z | |
dc.date.available | 2021-11-08T12:05:02Z | |
dc.date.issued | 2021-07 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/13819 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/1242 | |
dc.description.abstract | Η παρούσα εργασία έχει ως αντικείμενο την παρουσίαση και ανάλυση των βασικών στοιχείων της αγοράς υγροποιημένων αερίων καυσίμων και συγκεκριμένα του LNG και LPG καθώς και του θαλάσσιου εμπορίου αυτών. Κατά την διάρκεια της μελέτης και έρευνας δόθηκε έμφαση στην άμεση σύνδεση των δύο αυτών καυσίμων με την προσπάθεια αντιμετώπισης της κλιματικής αλλαγής ενώ έγινε μια προσπάθεια σφαιρικής αλλά περιεκτικής προσέγγισης που αρχικά αναφέρει την διαδικασία παραγωγής τους (Κεφάλαιο 1) και στην συνέχεια παρουσιάζει και αναλύει τους πιο σημαντικούς παράγοντες της αγοράς, όπως εισαγωγές και εξαγωγές (Κεφάλαιο 2), υποδομές του εξωτερικού (Κεφάλαιο 3, Gate Terminal στο λιμάνι του Ρότερνταμ) και εσωτερικού (Κεφάλαιο 4, Ρεβυθούσα και Σταθμός LNG Αλεξανδρούπολης). Τέλος, γίνεται αναφορά στην Βιώσιμη Ναυτιλία (Κεφάλαιο 5) και τον ρόλο του LNG ως εναλλακτικό καύσιμο για την επίτευξη των στόχων μείωσης των εκπομπών ατμοσφαιρικών ρύπων. Η μεθοδολογία που ακολουθήθηκε βασίστηκε στην περιγραφική ανάλυση των πιο πρόσφατων στατιστικών δεδομένων από συνδρομητικούς ναυτιλιακούς οίκους, εκθέσεις και αναλύσεις της αγοράς από επίσημους οργανισμούς και επιστημονικά άρθρα δημοσιευμένα στο διαδύκτιο. | el |
dc.format.extent | 90 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.title | Το διεθνές εμπόριο υγροποιημένων αέριων καυσίμων και οι τερματικοί σταθμοί διαχείρισης τους | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Ναυτιλίας και Βιομηχανίας. Τμήμα Ναυτιλιακών Σπουδών | el |
dc.description.abstractEN | The purpose of this study is to present and analyze the key elements of the liquefied gas market, namely LNG and LPG as well as their maritime trade. During the study and research, emphasis was on the direct connection of these two fuels with the race against climate change, while an effort was made to take a comprehensive and concise approach, initially referring to their production (Chapter 1) and thereafter presenting and analyzing the most important market factors, such as imports and exports (Chapter 2), foreign and inland infrastructure (Chapter 3, Gate Terminal in the Port of Rotterdam), (Chapter 4, Revythousa and Alexandroupolis LNG Station). Finally, reference is made to Sustainable Shipping (Chapter 5) and the role of LNG as an alternative fuel for achieving the objectives of reducing GHG emissions. The methodology followed was based on the descriptive analysis of the most recent statistical data from subscriber shipping brokers and analysts, market reports by official organizations and scientific articles published on the internet. | el |
dc.contributor.master | Ναυτιλία | el |
dc.subject.keyword | Υγροποιημένο φυσικό αέριο | el |
dc.subject.keyword | LPG | el |
dc.subject.keyword | Πλοία LNG & LPG | el |
dc.subject.keyword | Χώρες εισαγωγής | el |
dc.subject.keyword | Χώρες εξαγωγής | el |
dc.subject.keyword | Τερματικός σταθμός | el |
dc.subject.keyword | Βιώσιμη ναυτιλία | el |
dc.subject.keyword | Εναλλακτικό ναυτιλιακό καύσιμο | el |
dc.date.defense | 2021-10-01 | |