dc.contributor.advisor | Πολλάλης, Ιωάννης | |
dc.contributor.author | Μπαμπίλη, Ευσταθία | |
dc.date.accessioned | 2021-06-14T08:33:46Z | |
dc.date.available | 2021-06-14T08:33:46Z | |
dc.date.issued | 2021-05 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/13490 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/913 | |
dc.description.abstract | Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει σκοπό να αναλύσει την αναπτυσσόμενη επιστήμη του
Νευρομάρκετινγκ. Θα προσπαθήσει να την συνδέσει με την συμπεριφορά του καταναλωτή.
Θα εξετάσει επίσης την επίδραση των τεχνικών της Νευροεπιστήμης στην διαδικασία επιλογής
προϊόντων ή υπηρεσιών. Είναι γεγονός πως ο καταναλωτής δεν μπορεί να βοηθήσει απόλυτα
με παραδοσιακές μεθόδους καθώς μεγάλη επιρροή στις αποφάσεις του έχουν τα συναισθήματα
και οι ασυνείδητες αποφάσεις του. Εστιάζει δε στους εσωτερικούς, ψυχολογικούς και
συναισθηματικούς παράγοντες που οδηγεί το άτομο στις αποφάσεις που παίρνει στην ζωή του
και κυρίως , στην παρούσα μελέτη , αγοραστικές. Η Νευροεπιστήμη εξελίσσεται και
αναπτύσσει νέες μεθόδους κατανοώντας τα συναισθήματα και το μυαλό των καταναλωτών με
σκοπό την καλύτερη εξυπηρέτηση των αναγκών του και καλύτερη προώθηση των προϊόντων
ή υπηρεσιών για την εταιρεία.
Θα προσπαθήσει να συνδέσει επίσης το Νευρομάρκετινγκ με το παραδοσιακό μάρκετινγκ
αλλά και την δημιουργία ενός Brand. Συνεπώς η εργασία αυτή θα αναλύσει τις τεχνικές του
Νευρομάρκετινγκ και μέσω παραδειγμάτων , επιστημονικών άρθρων και ερευνών θα
προσπαθήσει να αποδείξει ότι το Νευρομάρκετινγκ είναι σημαντικός αρωγός στις αγοραστικές
επιλογές του καταναλωτή και στην συμπεριφορά του. Αναλύοντας ερευνητικές μεθόδους
πλήρους κατανόησης του μυαλού του καταναλωτή αλλά και τεχνικές σχεδιασμού ενός
ελκυστικού προϊόντος θα δούμε πως καταφέρνουν οι εταιρείες να οδηγηθούν στα επιθυμητά
συναισθήματα των καταναλωτών. | el |
dc.format.extent | 133 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.title | Το νευρομάρκετινγκ και η επίδρασή του στη συμπεριφορά του καταναλωτή | el |
dc.title.alternative | The neuromarketing and the impact on the consumer's behavior | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμης | el |
dc.description.abstractEN | This dissertation aims to analyze the growing science of Neuromarketing. It will try to link
it to consumer behavior. It will also examine the impact of Neuroscience techniques on the
process of selecting products or services. It is a fact that the consumer cannot help completely
with traditional methods as his feelings and unconscious decisions have a great influence on his
decisions. It focuses on the internal, psychological and emotional factors that lead the person
to the decisions he makes in his life and above all, in this study, purchasing. Neuroscience
evolves and develops new methods understanding the feelings and minds of consumers in order
to better serve its needs and better promote products or services for the company.
It will also try to link Neuromarketing with traditional marketing as well as creating a Brand.
This work will therefore analyze the techniques of Neuromarketing and through examples,
scientific articles and research will try to prove that Neuromarketing is an important helper in
the consumer's purchasing choices and behavior. By analyzing research methods of full
understanding of the consumer's mind as well as techniques of designing an attractive product
we will see how companies manage to lead to the desired feelings of consumers. | el |
dc.contributor.master | Οικονομική και Επιχειρησιακή Στρατηγική | el |
dc.subject.keyword | Νευρομάρκετινγκ | el |
dc.subject.keyword | Καταναλωτική συμπεριφορά | el |
dc.subject.keyword | Νευροεπιστήμες | el |
dc.date.defense | 2021-06-24 | |