Πλοήγηση Τμήμα Οικονομικής Επιστήμης ανά Συγγραφέα "Χατζημποντόζη, Κωνσταντίνα Μ."
-
Ambient media adversting : σύγχρονα εργαλεία διαφήμισης στην ελληνική αγορά. Η οπτική των διαφημιστών
Χατζημποντόζη, Κωνσταντίνα Μ. (2011-03-23)Η πληθώρα διαφημιστικών μηνυμάτων που βομβαρδίζουν καθημερινά το καταναλωτικό κοινό έχει προκαλέσει την ανάπτυξη από μέρους του, μηχανισμών αντίστασης σε αυτά τα μηνύματα. Το γεγονός αυτό κάνει επιτακτική την ανάγκη εξεύρεσης ...