Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΦαφαλιού, Ειρήνη
dc.contributor.authorΧρηστίδης, Λεόντιος
dc.date.accessioned2021-02-23T07:52:26Z
dc.date.available2021-02-23T07:52:26Z
dc.date.issued2020-12
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/13270
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/693
dc.format.extent106el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.titleΗ συμμετοχή των καταναλωτών στην ανάπτυξη καινοτόμων προϊόντων: μια μελέτη περίπτωσης της Electrolux και της Volvo Carsel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμηςel
dc.contributor.masterΟικονομική και Επιχειρησιακή Στρατηγικήel
dc.subject.keywordΚαινοτομία προϊόντωνel
dc.subject.keywordΚατασκευαστικός κλάδοςel
dc.subject.keywordΙκανοποίηση καταναλωτώνel
dc.subject.keywordΥψηλή τεχνολογίαel
dc.subject.keywordΑνάπτυξη νέων προϊόντωνel
dc.date.defense2020-12-22


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής


Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»