Show simple item record

Στάσεις και αντιλήψεις των εκπαιδευτικών για το θεσμό της αξιολόγησης

dc.contributor.advisorΧλέτσος, Θεολόγος - Μιχαήλ
dc.contributor.authorΠαπαλεωνιδοπούλου, Ελένη
dc.date.accessioned2021-02-11T09:14:24Z
dc.date.available2021-02-11T09:14:24Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/13253
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/676
dc.description.abstractΣκοπός της παρούσας εργασίας ήταν η διερεύνηση των στάσεων και απόψεων των εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, σχετικά με το θεσμό της αξιολόγησης. Η εργασία αποτελείται από δύο μέρη: το θεωρητικό και το εμπειρικό μέρος. Πιο συγκεκριμένα, στο Πρώτο κεφάλαιο του θεωρητικού μέρους γίνεται αναφορά στην έννοια της αξιολόγησης, στο ρόλο της αξιολόγησης στην εκπαιδευτική διαδικασία, στις μορφές της αξιολόγησης, στην ιστορική αναδρομή του θεσμού της εκπαιδευτικής αξιολόγησης στην Ελλάδα, καθώς και τις θέσεις συνδικαλιστικών οργανώσεων για την αξιολόγηση και των μεταρρυθμίσεων για την αξιολόγηση. Το Δεύτερο κεφάλαιο της εργασίας αναφέρεται στους προσδιοριστικούς παράγοντες των στάσεων και των αντιλήψεων των εκπαιδευτικών σχετικά με το θεσμό της Αξιολόγησης και στους παράγοντες που καθορίζουν τις στάσεις και τις αντιλήψεις των ατόμων σε σχέση με την αξιολόγηση. Η μεθοδολογία της έρευνας, τα ερευνητικά ευρήματα, τα συμπεράσματα και η συζήτηση- προτάσεις αποτελούν το εμπειρικό μέρος της παρούσας εργασίας. Γενικός σκοπός της έρευνας είναι να εξεταστούν οι απόψεων των εκπαιδευτικών για την αξιολόγηση στις εκπαιδευτικές μονάδες και με βάση τον συγκεκριμένο στόχο σχηματίστηκαν τα παρακάτω ερευνητικά ερωτήματα: Τι αποτελούν τις απόψεις των εκπαιδευτικών στην Πρωτοβάθμια στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση σχετικά με τη διαδικασία της αξιολόγησης στις εκπαιδευτικές μονάδες και αν υπάρχει διαφοροποίηση των απόψεων των εκπαιδευτικών για τη διαδικασία της αξιολόγησης στις εκπαιδευτικές μονάδες, σε αναλογία με τα δημογραφικά τους χαρακτηριστικά (φύλο, ηλικία, εκπαιδευτικό επίπεδο, οικογενειακή κατάσταση, έτη υπηρεσίας). Αναλυτικότερα, το τρίτο κεφάλαιο περιλαμβάνει την μεθοδολογία της έρευνας, ορίζεται ο πληθυσμός και το δείγμα της έρευνας. Ακολούθως, περιγράφεται το ερωτηματολόγιο και γίνεται η ανάλυση των δεδομένων. Στο τέταρτο και τελευταίο κεφάλαιο παρουσιάζονται τα αποτελέσματα της έρευνας, όπως προέκυψαν από την στατιστική επεξεργασία. Η εργασία κλείνει με τη συζήτηση των αποτελεσμάτων-συμπερασμάτων της έρευνας.el
dc.format.extent70el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleΣτάσεις και αντιλήψεις των εκπαιδευτικών για το θεσμό της αξιολόγησηςel
dc.title.alternativeAttitudes and perceptions of educators regarding the appraisal process in the educational sectorel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμηςel
dc.contributor.masterΟικονομικά της Εκπαίδευσηςel
dc.subject.keywordΑξιολόγησηel
dc.subject.keywordΕκπαιδευτικοίel
dc.date.defense2021-02-06


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Except where otherwise noted, this item's license is described as
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Contact Us
Send Feedback
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»