Εμφάνιση απλής εγγραφής

Banking digital transformation

dc.contributor.advisorΠολλάλης, Ιωάννης
dc.contributor.authorΠαπαδοπούλου, Μαρία
dc.date.accessioned2021-02-02T07:32:46Z
dc.date.available2021-02-02T07:32:46Z
dc.date.issued2020-11
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/13225
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/648
dc.description.abstractΣτην εποχή που διανύουμε παρατηρούμε μια συνεχή πρόοδο της τεχνολογίας που λαμβάνει χώρα σε όλο και περισσότερους τομείς της οικονομίας μας. Σε αυτή την εξέλιξη δεν μπορεί να μην συμμετέχει και να μεταβάλλεται το τραπεζικό και οικονομικό σύστημα. Η παροχή τραπεζικών υπηρεσιών μέσα από το διαδίκτυο αποτελεί ένα σημαντικό κομμάτι αυτής της μεταβολής (e-Banking). Ορισμένα βασικά χαρακτηριστικά της σταδιακής αλλαγής είναι η μετατροπή του φυσικού τραπεζικού καταστήματος από κέντρο συναλλαγών σε συμβουλευτικό κέντρο, η ενθάρρυνση των πελατών στην χρήση του ταχύτερου και οικονομικότερου καναλιού και η αύξησης της κερδοφορίας μειώνοντας ταυτόχρονα τα λειτουργικά έξοδα. To e-Banking αποτελεί πλέον αναπόσπαστο κομμάτι εξυπηρέτησης για όλα τα τραπεζικά ιδρύματα. Στην παρούσα διπλωματική εργασία, στόχος είναι να εξετάσει την λειτουργία του e-Banking και των νέων τεχνολογιών τόσο σε θεωρητικό όσο και σε ερευνητικό επίπεδο. Η θεωρητική ανάλυση αφορά την έννοια, τις δυνατότητες, τις προκλήσεις αλλά και τα οφέλη του νέου ψηφιακού καναλιού. Η ερευνητική προσέγγιση εξετάζει κατά κύριο λόγο στην αποτύπωση της εικόνας σχετικά με την ικανοποίηση χρήσης των πελατών (χρησιμότητα, ευκολία χρήσης, αυτό-αποτελεσματικότητα) και πως αυτή επηρεάζει την πρόθεση χρήσης του e-Banking από την μεριά του πελάτη.el
dc.format.extent93el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.titleBanking digital transformationel
dc.title.alternativeΨηφιακός μετασχηματισμός στον τραπεζικό κλάδοel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμηςel
dc.description.abstractENNowadays, we are witnessing a continuous advancement of technology that is taking place in more and more sectors of our economy. The banking and financial system can not but in this development and change. The provision of internet banking services is an important part of this change (e-Banking). Some key features of the gradual change are the transformation of the physical banking branch from a trading center to a consulting center, the encouragement of customers to use the fastest and most economical channel and the increase of profitability while reducing the operating costs. E-Banking is now an integral part of customer service for all banking institutions. In this dissertation, the aim is to examine the operation of e-Banking both at theoretical and research level. Theoretical analysis examines the meaning, the possibilities, the challenges but also the benefits of the new digital channel. The research approach focuses on capturing the image of customer satisfaction (usefulness, ease of use, self-efficacy) and how it affects the customer’s intention to use e-Banking.el
dc.contributor.masterΟικονομική και Επιχειρησιακή Στρατηγικήel
dc.subject.keywordDigital transformationel
dc.subject.keywordBanking digital transformationel
dc.date.defense2020-12-22


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής


Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»