dc.contributor.advisor | Παντουβάκης, Άγγελος | |
dc.contributor.author | Νησιώτη, Ελισάβετ | |
dc.contributor.author | Nisioti, Elisavet | |
dc.date.accessioned | 2021-01-11T06:53:02Z | |
dc.date.available | 2021-01-11T06:53:02Z | |
dc.date.issued | 2021-09 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/13148 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/571 | |
dc.description.abstract | Ο όρος "επιθεώρηση" είναι η συνηθέστερη λέξη που χρησιμοποιείται για να περιγράψει τη διαδικασία αξιολόγησης που υποβάλλονται τα δεξαμενόπλοια από τις εταιρίες πετρελαίου προκειμένου να επιλέξουν αυτές τα πλοία που θα μεταφέρουν τα φορτία τους.
Είναι μια ευρέως διαδεδομένη και αποδεκτή διαδικασία, παρ' όλ' αυτά δεν υπάρχει επαρκής βιβλιογραφία, κυρίως σε ότι αφορά την πλευρά της διαχειρίστρια εταιρίας των δεξαμενοπλοίων.
Κατά το πρώτο στάδιο της διαδικασίας, ένας επιλεγμένος επιθεωρητής ανεβαίνει στο βαπόρι, προκειμένου να διεξάγει έναν φυσικό έλεγχο σε αυτό και να γράψει και να υποβάλει μια έκθεση επιθεώρησης. Μετά την υποβολή αυτής της έκθεσης, η διαχειρίστρια εταιρία πρέπει επίσης να υποβάλει τα σχόλια της σε τυχόν παρατηρήσεις που κατέγραψε ο επιθεωρητής και να εισάγει τέλος την έκθεση μαζί με τα σχόλια στην ηλεκτρονική πλατφόρμα του OCIMF.
Σε μεταγενέστερο στάδιο, οι εταιρίες πετρελαίου θα πραγματοποιήσουν μια ανασκόπηση σε αυτού του είδους εκθέσεις καθώς και άλλων εγγράφων, έτσι ώστε να αποφασίσουν και τελικά να επιλέξουν το πλέον κατάλληλο πλοίο για να ναυλώσουν.
Μια εταιρία πετρελαίου χρειάζεται να αξιολογεί όχι μόνο τα έγγραφα που προαναφέρθηκαν αλλά και τα συστήματα ασφαλούς διαχείρισης των ναυτιλιακών εταιριων καθως και την συνολικη τους επιδοση. Αυτο το πετυχαινουν διεξαγοντας έλεγχους επαλήθευσης TMSA. Τα τελικα αποτελεσματα παιζουν πολυ μεγαλο ρολο στις αποφασεις που θα παρουν οι εταιριες πετρελαιου. Η επιθεώρηση ως διαδικασία επιλογής πετρελαιοφόρων έχει κερδίσει τη θέση της στον κλάδο ως ένα δίχτυ ασφαλείας το οποίο συλλέγει και ελέγχει όλες τις πληροφορίες που συλλέγονται από τα άλλα δίχτυα ασφαλείας. Έλεγχοι που προέρχονται απο τη σημαία του κράτους, τον νηογνώμονα, των λιμενικών αρχών και άλλων.
Οι επιθεωρήσεις, οι έλεγχοι TMSA και γενικότερα η Ναυτιλιακή Βιομηχανία έχει επηρεαστεί σε πολύ μεγάλο βαθμό από την πανδημία του COVID-19 που έχει ξεσπάσει τον τελευταίο χρόνο. παρ' όλ' αυτά νέες πρακτικές όπως οι απομακρυσμένες επιθεωρήσεις έχουν ενεργοποιηθεί.
Θα παρουσιαστεί μια πραγματική μελέτη περίπτωσης, που χρησιμοποιεί το Τμήμα Vetting μιας Εταιρείας Διαχείρισης Δεξαμενόπλοιων για να επιτύχει τα υψηλά πρότυπα της βιομηχανίας και την απαιτούμενη συνεχή ανάπτυξη. | el |
dc.format.extent | 73 | el |
dc.language.iso | en | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.title | Tanker vetting process and the impact of novel Corona virus (COVID-19) | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Ναυτιλίας και Βιομηχανίας. Τμήμα Ναυτιλιακών Σπουδών | el |
dc.description.abstractEN | The term “Vetting” describes accurately the process that an Oil Major follows to evaluate and select at the end the most suitable Tanker Vessel to transfer their cargoes.
It is a widespread and accepted process; however, the relevant literature is quite limited, especially from operators’ point of view.
During the first stage a nominated inspector goes on board a tanker vessel in order to check and verify her condition. Then he submits a report, which is called SIRE report. After the submission, the operator of the vessel, has to submit also his / her comments on any noted observation and upload same into OCIMF’s database.
At later stages the Oil Majors will review these reports and other documentation related to the Ship Operator and Vessel, in order to decide and choose the best ship for their job to employ.
An Oil Major needs to assess not only those documents, but also Operators’ Safety Management System and their overall performance. They achieve this by conduction office, or nowadays remote TMSA verification audits. The final results of these audits play a major role in final Oil Companies’ decisions. The vetting as a vessel selection process has earned its place in the industry as a safety net which collects and reviews all the information gathered from the other safety nets; Flag State Control, classification, Port State Control, Class Inspections and others.
The vetting inspections, TMSA Audits and the Maritime industry in general, have been affected a lot by the pandemic of the Corona Virus. However, new practices such as remote inspections have been activated.
A real Case Study will be presented showing the tools that the Vetting Department of a Tanker Management Company uses to achieve industry’s high standards and the required constant development. | el |
dc.contributor.master | Shipping Management | el |
dc.subject.keyword | SIRE Inspection | el |
dc.subject.keyword | Vetting | el |
dc.subject.keyword | TMSA | el |
dc.subject.keyword | OCIMF | el |
dc.date.defense | 2021-01-08 | |