Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΚαρακασνάκη, Μαρία
dc.contributor.advisorKarakasnaki, Maria
dc.contributor.authorΚουνή, Σαπφώ
dc.contributor.authorKouni, Sapfo
dc.date.accessioned2020-11-09T11:35:15Z
dc.date.available2020-11-09T11:35:15Z
dc.date.issued2020-10
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/13019
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/442
dc.description.abstractΣτόχος της παρούσης διπλωματικής εργασίας είναι η εξοικείωση του αναγνώστη με τη Διεθνή Σύμβαση Ναυτικής Εργασίας 2006, τον τρόπο με τον οποίο αυτή εφαρμόζεται σε υπό ελληνική σημαία φορτηγά και επιβατηγά πλοία ακτοπλοΐας στο πεδίο των συμβάσεων εργασίας, μισθών και ωρών εργασίας και ανάπαυσης καθώς και τον βαθμό αποτελεσματικότητάς της. Στο πλαίσιο αυτό αναλύεται ο τρόπος με τον οποίο διεξάγεται από τις τοπικές Λιμενικές Αρχές μία σχετική επιθεώρηση επί πλοίου με σκοπό να δοθεί έμφαση στην πολυπλοκότητα της διαδικασίας, στις συνήθεις μορφές μη συμμόρφωσης και στους λόγους για τους οποίους συνεχίζουν να υφίστανται. Η εργασία ολοκληρώνεται με την παρουσίαση σκέψεων επί του θετικού αντίκτυπου της Σύμβασης αλλά και προβληματισμών ως προς την μη ολοκληρωμένη αποτελεσματικότητα αυτής ενώ ταυτόχρονα προτείνονται τρόποι για αποδοτικότερη εφαρμογή των ευεργετικών για τους ναυτικούς διατάξεων της Διεθνούς Σύμβασης Ναυτικής Εργασίας. Η μεθοδολογία της έρευνάς μου βασίζεται τόσο σε δευτερογενείς πηγές πληροφοριών όπως ελληνική και ξένη βιβλιογραφία, ξένη αρθρογραφία δημοσιευμένη στο διαδίκτυο, ελληνικές και ξένες ιστοσελίδες, όσο και σε πρωτογενείς πηγές, ήτοι εθνική νομοθεσία και διεθνή ναυτιλιακά πρότυπα καθώς και υλικό από διεξαχθείσες από εμένα σχετικές επιθεωρήσεις. Με τη διεξαχθείσα έρευνα συμπέρανα ότι οι διατάξεις της Σύμβασης καίτοι ευεργετικές, τα αποτελέσματα της εφαρμογής τους είναι κατώτερα των προσδοκιών για λόγους που δεν άπτονται τόσο του περιεχομένου των διατάξεων αλλά σχετίζονται με βαθύτερα αίτια μεταξύ των οποίων οι οικονομικές συνθήκες που βιώνει η ελληνική κοινωνία, ο βαθμός εξοικείωσης των ναυτικών με τα εργασιακά και ναυτιλιακά νομοθετικά πρότυπα καθώς και η επικρατούσα στο χώρο της ελληνικής εμπορικής ναυτιλίας κουλτούρα. Τα περιθώρια βελτίωσης είναι εμφανή και η λήψη κατάλληλων μέτρων επιβεβλημένη.el
dc.format.extent147el
dc.language.isoenel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleImplementation of the Maritime Labour Convention 2006 on cargo and passenger coastal vessels that fly the Greek flag, with emphasis on seafarers' employment agreement, payment of wages and hours of work and rest issuesel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Ναυτιλίας και Βιομηχανίας. Τμήμα Ναυτιλιακών Σπουδώνel
dc.description.abstractENThe aim of this dissertation is to acquaint the reader with the International Maritime Labor Convention 2006, the way in which it is applied to cargo and passenger coastal ships with Greek flag in the field of the employment agreements, wages and hours of work and rest and its degree of effectiveness. In this context, the manner in which a relevant on-board inspection is carried out by the local Port Authority is analyzed in order to emphasize the complexity of the process, the usual cases of non-compliance and the reasons why they continue to exist. My thesis concludes with the presentation of thoughts on the positive impact of the Convention but also of concerns regarding its incomplete effectiveness while at the same time ways are proposed for more efficient implementation of the provisions of the M.L.C. 2006 that are beneficial for seafarers. The methodology of my research is based on both secondary sources of information such as Greek and foreign literature, foreign articles published on the internet, Greek and foreign websites, national legislation and international maritime standards as well as primary sources, namely the concentrated material from relevant inspections conducted by me. The research concluded that the provisions of the Convention, although beneficial, the results of their implementation are below expectations for reasons that do not relate so much to the content of the provisions but are related to deeper causes including the economic conditions experienced by Greek society, the degree of familiarization of seafarers with labour and maritime legal standards as well as the prevailing culture in the field of Greek merchant shipping. The margins for further improvement are obvious and the taking of appropriate measures is imposed.el
dc.contributor.masterShipping Managementel
dc.subject.keywordMLC 2006el
dc.subject.keywordSeafarersel
dc.subject.keywordConditions of employmentel
dc.subject.keywordSeafarers' employment agreementsel
dc.subject.keywordWagesel
dc.subject.keywordHours of workel
dc.subject.keywordRestel
dc.subject.keywordPort Authorityel
dc.subject.keywordInspectionsel
dc.date.defense2020-10-22


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»