dc.contributor.advisor | Τσουκνιδής, Δημήτρης | |
dc.contributor.author | Ρεγκούκος, Αντώνιος | |
dc.contributor.author | Regkoukos, Antonios | |
dc.date.accessioned | 2020-10-23T08:20:52Z | |
dc.date.available | 2020-10-23T08:20:52Z | |
dc.date.issued | 2020-10 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/12982 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/405 | |
dc.description.abstract | Ο κύριος σκοπός αυτής της εργασίας είναι να διερευνήσει την σχέση ανάμεσα στην ταχύτητα πλεύσης των πλοίων και τις τιμές των καυσίμων στηριζόμενη σε δεδομένα από το Αυτόματο Σύστημα Αναγνώρισης ( AIS ). Η ταχύτητα των πλοίων επηρεάζει την κατανάλωση των καυσίμων και η σχέση μεταξύ τους περιγράφεται από μια κυβική συνάρτηση. Η κατανάλωση των καυσίμων μπορεί να μειωθεί έως και 23% μειώνοντας την ταχύτητα του πλοίου μόνο κατά ένα κόμβο. Η μείωση της ταχύτητας εκφράζεται επίσης και ως βελτιστοποίηση της ταχύτητας από τις ναυτιλιακές εταιρείες καθώς η καλύτερη ταχύτητα πλεύσης για κάθε ταξίδι θα πρέπει να επιλεγεί βασιζόμενη στις τεχνικές παραμέτρους του πλοίου και στον τύπο του ταξιδιού. Τα δύο βασικότερα τμήματα μιας ναυτιλιακής εταιρείας που επιλέγουν την ταχύτητα πλεύσης του πλοίου είναι το Τεχνικό τμήμα (Technical Department) και το τμήμα Επιχειρήσεων (Operations department). Εάν ένα πλοίο αποφασιστεί να πλεύσει με χαμηλότερη ταχύτητα για ένα μεγάλο χρονικό διάστημα πολλοί παράγοντες πρέπει να ληφθούν υπόψη. Οι μηχανές των πλοίων είναι κατασκευασμένες να λειτουργούν ομαλά κάτω από συγκεκριμένη ταχύτητα η οποία ορίζεται από τον κατασκευαστή της μηχανής. Πλέοντας με χαμηλότερη ταχύτητα, έξω από τα όρια που έχει θέσει ο κατασκευαστής της μηχανής, έχει ως επακόλουθο η μηχανή να χρειάζεται επιπλέον συντήρηση και επιπλέον ελέγχους από το πλήρωμα. Στην σημερινή εποχή, με τις «έξυπνες μηχανές», αυτή η επιπλέον συντήρηση και οι επιπλέον έλεγχοι έχουν μειωθεί αλλά ακόμη υπάρχουν. Σχετικά με την ανάλυση μας για τον τρόπο επηρεασμού της ταχύτητας πλεύσης των πλοίων εν συνάρτησή των τιμών των καυσίμων, θα στηριχτεί στις πληροφορίες από το Αυτόματο Σύστημα Αναγνώρισης ( AIS ) των πλοίων μερικές εκ των οποίων είναι η ταχύτητας πλεύσης, ο τύπος του πλοίου, το IMO του πλοίου και το MMSI του πλοίου. Περισσότερες μεταβλητές πέραν των παρεχόμενων από το Αυτόματο Σύστημα Αναγνώρισης ( AIS ) θα χρησιμοποιηθούν για την περαιτέρω επέκταση της ανάλυσης μας. Στο τέλος αυτής της εργασίας θα προσπαθήσουμε να αξιολογήσουμε και να εξηγήσουμε τα αποτελέσματα της ερευνάς μας αναγνωρίζοντας επίσης επιπλέον μεταβλητές που θα μπορούσαν να προστεθούν στην ανάλυσή μας σε μελλοντικό χρόνο για την εξαγωγή καλύτερων αποτελεσμάτων. | el |
dc.format.extent | 57 | el |
dc.language.iso | en | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.title | Διερεύνηση της σχέσης της ταχύτητας των πλοίων σε σχέση με τις τιμές των καυσίμων με τη χρήση δεδομένων από το AIS (Automating Tracking System) | el |
dc.title.alternative | Investigating the relationship between vessels speed and fuel prices using AIS data | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Ναυτιλίας και Βιομηχανίας. Τμήμα Ναυτιλιακών Σπουδών | el |
dc.description.abstractEN | The main purpose of this thesis is to investigate the relationship between the sailing speed that vessels use in regards the fuels prices based on data from the Automatic Identification System (AIS). The speed of vessels affects the fuels consumption and their relationship can be described by a cubic function. Fuels consumption can be decreased up to 23% by decreasing vessel’s speed by only one knot. The speed reduction is also expressed as speed optimization from the shipping companies as the best sailing speed for each voyage that must be selected based on the technical parameters of the vessel and the type of voyage. The two main departments that decide the speed of a vessel is the Technical department and the Operations department of shipping company. In order any vessel to sail with lower speed for a long-time many factors have to be considered. Vessels engines are manufactured to run smoothly under certain speed which is indicated by the manufacturer. Sailing in lower speed, outside the boundaries that manufacturer has set, leads to extra maintenance on the engine and several checks that must be added for the crew. Nowadays with the intelligence engines this has been minimized but also exist. In regards our analysis on how the fuel prices affect the vessels speed will be based on the information provided by the AIS from each ship like the ship speed, the ship type, the ship position, the ship IMO, the ship MMSI, etc. In order to extend our analysis extra variables will be used. In the end we will try to evaluate and explain the results of our research and identify extra variables that can be added on our analysis for better results. | el |
dc.contributor.master | Shipping Management | el |
dc.subject.keyword | Ναυτιλιακές εταιρείες | el |
dc.subject.keyword | Βελτιστοποίηση ταχύτητας | el |
dc.subject.keyword | Κατανάλωση καυσίμων | el |
dc.subject.keyword | Αυτόματο Σύστημα Αναγνώρισης (AIS) | el |
dc.subject.keyword | Ανάλυση δεδομένων | el |
dc.subject.keyword | Shipping companies | el |
dc.subject.keyword | Speed optimization | el |
dc.subject.keyword | Fuel consumption | el |
dc.subject.keyword | Automatic Identification Systems (AIS) | el |
dc.subject.keyword | Data analysis | el |
dc.date.defense | 2020-10-08 | |