dc.contributor.advisor | Πολέμης, Διονύσιος | |
dc.contributor.author | Κούτσικας, Ιωάννης | |
dc.date.accessioned | 2020-07-30T09:46:50Z | |
dc.date.available | 2020-07-30T09:46:50Z | |
dc.date.issued | 2020-02-15 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/12850 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/273 | |
dc.description.abstract | Η παρούσα εργασία αναφέρεται στις επιπτώσεις του εμπορικού πολέμου, μεταξύ δύο μεγάλων οικονομικά δυνάμεων, στην αγορά των commodities και στις επιμέρους ναυτιλιακές αγορές των δεξαμενοπλοίων. Παράλληλα εξετάζει και αναλύει την έννοια του προστατευτισμού και τα είδη του, από τα ενεργειακά commodities το αργό πετρέλαιο και τα παράγωγα του, αν και πως μεταβλήθηκαν οι αγορές τους, οι διάφοροι εμπορικοί δρόμοι αλλά και οι αγορές των δεξαμενοπλοίων αφού ως επί των πλείστων αποτελούν το κύριο μεταφορικό μέσο των παραπάνω προϊόντων για μακρινές αποστάσεις. Η μεθοδολογία που ακολουθήθηκε για τη συγγραφή της παρούσας εργασίας στηρίχθηκε σε χρήση εγχώριας και διεθνής βιβλιογραφίας καθώς και του διαδικτύου. Οι πληροφορίες που χρησιμοποιήθηκαν αντλήθηκαν από βιβλία, άρθρα, μελέτες, αναλύσεις, σημειώσεις από διαλέξεις μαθημάτων Ανώτατων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων καθώς και συνεδρίων. Τέλος, κύρια απότελέσματα της ανάλυσης που πραγματοποιήθηκε είναι ότι ο εμπορικός πόλεμος όπως και άλλοι παράγοντες όπως ο κανονισμός του IMO για τις εκπομπές θείου όντως επηρέασαν τόσο την αγορά των commodities όσο και τις ναυτιλιακές αγορές, ορισμένοι εμπορικοί δρόμοι μεταβλήθηκαν λόγω των διακυμάνσεων του εμπορίου μεταξύ των χωρών αλλά και λόγω αλλαγών των προμηθευτών δημιουργώντας ένα κλίμα ανασφάλειας και αβεβαιότητας. | el |
dc.format.extent | 100 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.title | Οι επιπτώσεις του εμπορικού πολέμου ΗΠΑ - Κίνας στις αγορές αγαθών και υγρού χύδην φορτίου | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Ναυτιλίας και Βιομηχανίας. Τμήμα Ναυτιλιακών Σπουδών | el |
dc.description.abstractEN | This thesis refers to the impact of the trade war, between two major economic forces, on the commodities market and the individual shipping markets of the tankers. At the same time, it examines and analyzes the concept of protectionism and its types,
the crude oil and its derivatives, if and how the above markets, the various trade routes and the tanker markets have changed, since for the most part they are the main means of transport for the above products for long distance trade. The methodology
used for the writing of this thesis was based on use of domestic and international bibliography as well as the Internet. The information is extracted from books, articles, studies, analyses, dissertations and notes from lectures of University courses and
conferences. Finally, the results of the analysis are that the trade war and other factors such as the IMO regulation on sulfur emissions actually affected both the commodity market and the shipping market, some trade routes changed due to trade fluctuations between countries but also because of changes in commodity suppliers creating a climate of uncertainty. | el |
dc.contributor.master | Ναυτιλία | el |
dc.subject.keyword | Εμπορικός πόλεμος | el |
dc.subject.keyword | Προστατευτισμός | el |
dc.subject.keyword | Δεξαμενόπλοια | el |
dc.subject.keyword | Δασμοί | el |
dc.subject.keyword | Παράγωγα | el |
dc.subject.keyword | Ναυτιλία | el |
dc.date.defense | 2020-06-01 | |