dc.contributor.advisor | Κοτταρίδη, Κωνσταντίνα | |
dc.contributor.author | Μπάλλα, Χαρά | |
dc.date.accessioned | 2020-06-16T05:58:06Z | |
dc.date.available | 2020-06-16T05:58:06Z | |
dc.date.issued | 2020-06 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/12756 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/179 | |
dc.description.abstract | Με την παρούσα έρευνα επιχειρείται η διάγνωση των εκπαιδευτικών αναγκών σε επίπεδο δομικών λειτουργιών, οργανωσιακής κουλτούρας, περιβάλλοντος, εκπαιδευτικού προσωπικού και λοιπών μετεχόντων στην εκπαίδευση όπως αυτοί ορίζονται: γονείς, μαθητές, λοιπό μη εκπαιδευτικό προσωπικό, σύμβουλοι εκπαίδευσης. Η διεξαγωγή της έρευνας στηρίχθηκε σε δύο ερωτηματολόγια έχοντας δύο βασικούς αποδέκτες, γονείς και εκπαιδευτικό προσωπικό. Με τη συνεισφορά των ανωτέρω, οι οποίοι χρησιμοποιήθηκαν ως αντικειμενικό μέσο για την ανάδειξη των αποτελεσμάτων, τηρώντας πλήρη ανωνυμία, επιτεύχθηκε η σύγκριση των εκπαιδευτικών αναγκών σε δημόσια σχολεία των νότιων προαστίων της Αθήνας και του Πειραιά με αντίστοιχα σχολεία της Αθήνας. Επίσης, μέσω της συγκεκριμένης έρευνας επιχειρείται σύγκριση των δομών και της κουλτούρας μεταξύ δημοσίων και ιδιωτικών σχολείων. Το δείγμα αποτελείται από εκπαιδευτικούς και γονείς σε Δημόσια και Ιδιωτικά σχολεία Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Η ανάλυση των δεδομένων συντελέστηκε με τη χρήση στατιστικού προγράμματος SPSS. Κατά τη διάγνωση των εκπαιδευτικών αναγκών κρίνεται σκόπιμη η αναφορά στην Διοίκηση Ολικής Ποιότητας και στα χαρακτηριστικά της όπως αυτά ορίζονται από τον Deming. Ποια από αυτά τα χαρακτηριστικά εντοπίζονται στην εκπαίδευση και πώς θα μπορούσε η ΔΟΠ να εφαρμοστεί στον τομέα της εκπαίδευσης, επιτυγχάνοντας το "τέλειο προϊόν", είναι δύο ερωτήματα που απαντώνται μέσα από την συγκεκριμένη έρευνα. | el |
dc.format.extent | 122 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.title | Εκπαιδευτικές ανάγκες και διοίκηση ολικής ποιότητας | el |
dc.title.alternative | Educational needs and total quality management | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμης | el |
dc.description.abstractEN | Τhe following research attempts to diagnose the educational needs in respect of structural functions, organizational culture, environmental field, teaching staff and other participants in education, defined as parents, students, other non-teaching staff, education consultants. The research was based on two questionnaires with two main recipients, parents and educational staff. With theirs contribution, we succeed to draw up the results, while maintaining full anonymity, concerning the educational needs of public schools located in the southern suburbs of Athens and with those based in Piraeus and in Athens. In addition, through this research, we attempt to compare the structural functions and educational culture between public and private schools. The sample was consisted of teachers and parents whose kids attend either Primary or Secondary school, in both public and private sector. Data analysis was performed using SPSS statistical software. When diagnosing educational needs it is appropriate to refer to Total Quality Management and its characteristics as defined by Deming. Which of these features are identified in education and how the TQM could be applied in the field of education by creating the "perfect product" are the two questions that are answered through this research. | el |
dc.contributor.master | Οικονομικά της Εκπαίδευσης | el |
dc.subject.keyword | Εκπαιδευτικές ανάγκες | el |
dc.subject.keyword | Ποιότητα | el |
dc.subject.keyword | Διοίκηση ολικής ποιότητας | el |
dc.subject.keyword | Συγκριτική ανάλυση | el |
dc.subject.keyword | Μεταρρυθμίσεις | el |
dc.subject.keyword | Τέλειο προϊόν | el |
dc.date.defense | 2020-06 | |