dc.contributor.advisor | Πολέμης, Διονύσιος | |
dc.contributor.author | Γρηγορίου, Χαράλαμπος | |
dc.date.accessioned | 2019-12-06T06:48:16Z | |
dc.date.available | 2019-12-06T06:48:16Z | |
dc.date.issued | 2019-10 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/12504 | |
dc.description.abstract | Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να παρουσιάσει βασικές και
ευρέως αποδεκτές μεθόδους αξιολόγησης κινδύνου. Χρησιμοποιώντας μελέτες από
τους επαγγελματίες του κλάδου σε συνδυασμό με ακαδημαϊκές πηγές, καθίσταται
σαφές ότι οι χρησιμοποιούμενες μέθοδοι, τόσο ποιοτικού όσο και ποσοτικού
περιεχομένου, δεν απαιτούν επιστημονικό υπόβαθρο για την εφαρμογή τους.
Λαμβάνοντας υπόψη το διεθνές κανονιστικό πλαίσιο και την πραγματικότητα της
αγοράς, ο κλάδος έχει υιοθετήσει τα απαιτούμενα πρότυπα εργασίας. Τα
πρότυπα αυτά πρέπει να παρακολουθούνται και να εφαρμόζονται. Για το σκοπό
αυτό, ο εσωτερικός έλεγχος είναι το εργαλείο για τη συνεχή επανεξέταση και
τη βελτίωση των πολιτικών ασφαλείας. Η εμπέδωση μιας νοοτροπίας ασφάλειας
περιλαμβάνει την έρευνα των πιθανών περιστατικών και την ανάλυση των
αρχικών αιτιών των γεγονότων αυτών. Θα ήταν άνευ ουσίας η παρακολούθηση των
θεμάτων ασφάλειας χωρίς να είναι δεδομένο ότι οι πρακτικές ασφάλειας θα
μεταβληθούν ως επίσημες διαδικασίες. Ωστόσο, στο συνεχώς μεταβαλλόμενο
περιβάλλον της ναυτιλίας, προκύπτουν νέες προκλήσεις που απαιτούν εκτίμηση
κινδύνων. Από την άποψη αυτή, οι υπάρχουσες πρακτικές πρέπει να
προσαρμόζονται στις νέες συνθήκες πάντα σύμφωνα με το Σύστημα Διαχείρισης
Ασφάλειας (SMS) της εταιρείας. | el |
dc.format.extent | 54 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.title | Risk management in the shipping industry | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Ναυτιλίας και Βιομηχανίας. Τμήμα Ναυτιλιακών Σπουδών | el |
dc.description.abstractEN | The present paper aims to present basic and widely accepted
methods of risk-assessment. Using papers from industry’s professionals
along with pure academic sources, it gets clear that methods used, both
qualitative and quantitative, do not require scientific back-round to be
followed. Taking into account the international regulatory basis and the
market’s reality, the industry has adopted the prerequisite standards.
Those standards need to be monitored and implemented. To this purpose,
internal audit is the tool for constant reviewing and improvement of the
safety procedures. The establishment of a safety culture includes the
potential incidents’ investigation and the root cause analysis as well. It
would be useless to monitor the safety matters without being willing to
review and document the changes. However, while times passes, new
challenges towards risk-assessment are arising. In that respect, the
existing practices must adjust to the new conditions always according to
the company’s Safety Management System (SMS). | el |
dc.contributor.master | Shipping Management | el |
dc.subject.keyword | Safety Management System (SMS) | el |
dc.subject.keyword | Shipping | el |
dc.subject.keyword | Risk assessment | el |
dc.subject.keyword | Legislation | el |
dc.date.defense | 2019-10-15 | |