Show simple item record

dc.contributor.advisorΛιάκουρας, Πέτρος
dc.contributor.authorΔημήτριος, Μιχάλης
dc.date.accessioned2019-12-05T06:55:56Z
dc.date.available2019-12-05T06:55:56Z
dc.date.issued2019-11
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/12487
dc.description.abstractΣτόχος της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι να μελετήσει, μέσω πρωτογενών και δευτερογενών πηγών, την προώθηση του 4ου Στόχου Βιώσιμης Ανάπτυξης του Οργανισμού Ηνωμένων Εθνών στην Ελλάδα. Για το σκοπό αυτό αρχικά αναλύεται η Ατζέντα 2030 των Ηνωμένων Εθνών και οι 17 Στόχοι Βιώσιμης Ανάπτυξης για υλοποίηση μέχρι το 2030, καθώς και το ιστορικό της υιοθέτησής τους. Στη συνέχεια αναλύεται ο 4ος Στόχος Βιώσιμης Ανάπτυξης για την Ποιοτική Εκπαίδευση, καθώς και ο ρόλος της UNESCO, του εξειδικευμένου Εκπαιδευτικού Οργανισμού των Ηνωμένων Εθνών για την προώθησή του σε διεθνές επίπεδο. Η μελέτη ολοκληρώνεται με την παρουσίαση των ελληνικών εκπαιδευτικών προγραμμάτων που υλοποιούνται και συμβάλλουν στην προώθηση του 4ου Στόχου Βιώσιμης Ανάπτυξης στην Ελλάδα.el
dc.format.extent66el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleΟ 4ος στόχος βιώσιμης ανάπτυξης του ΟΗΕ για την εκπαίδευση: η προώθηση του στην Ελλάδαel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Διεθνών και Ευρωπαϊκών Σπουδώνel
dc.description.abstractENThis dissertation aims at examining, through primary and secondary sources, the promotion of the 4th UN Sustainable Development Goal in Greece. To this end, the UN Agenda 2030 and the 17 Sustainable Development Goals for implementation by 2030, as well as the history of their adoption, are first analyzed. Then, the 4th Sustainable Development Goal for Quality Education is discussed, as well as the role of UNESCO, the United Nations Specialized Educational Organization, in promoting it internationally. The study concludes with the presentation of Greek educational programs that are being implemented and contribute to the promotion of the 4th Sustainable Development Goal in Greece.el
dc.contributor.masterΔιεθνείς κι Ευρωπαϊκές Πολιτικές στην Εκπαίδευση, Κατάρτιση και Έρευναel
dc.subject.keywordΕκπαίδευσηel
dc.subject.keywordUNESCOel
dc.subject.keywordΒιώσιμη ανάπτυξηel
dc.subject.keywordΕλλάδαel
dc.subject.keywordΑτζέντα 2030el
dc.subject.keywordSustainable developementel
dc.subject.keywordAgenda 2030el
dc.subject.keywordGreeceel
dc.date.defense2019-11


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Except where otherwise noted, this item's license is described as
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Contact Us
Send Feedback
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»