Η στρατηγική του ομίλου ΟΤΕ στον κλάδο των τηλεπικοινωνιών
Προβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
Κλάδος τηλεπικοινωνιών ; Οργανισμός Τηλεπικοινωνιών Ελλάδος ; Ευρυζωνικές συνδέσειςΠερίληψη
Στην παρακάτω διπλωματική εργασία, αναλύεται, επιχειρηματολογείται και τεκμηριώνεται η έρευνα στην αγορά των τηλεπικοινωνιών. Θα μελετήσουμε στατιστικά μεγέθη της παγκόσμιας αγοράς, θα αναλύσουμε πως κυμαίνεται η Ευρωπαϊκή αγορά και ποιες είναι οι επιδράσεις στον Ελληνικό κλάδο.
Μέσω βασικών δεικτών επισημαίνονται οι ανάγκες του Ελληνικού κλάδου. Θα μελετήσουμε επενδύσεις, συγχωνεύσεις και εξαγορές του κλάδου και συγκεκριμένα, τον κλάδο της σταθερής τηλεφωνίας, μέσω ευρυζωνικών συνδέσεων, τον κλάδο της κινητής τηλεφωνίας και τις συνδέσεις τηλεοράσεων. Τα προϊόντα αυτά και ο συνδυασμός τους, αποτελούν και θα συνεχίσουν τα αποτελούν τα βασικά προϊόντα για τις ανερχόμενες καινοτομίες στον κλάδο.
Έρευνα εις βάθος θα γίνει στον όμιλο του ΟΤΕ, στην ιστορία του, τις θυγατρικές του εταιρείες, τις επενδύσεις στην Ελλάδα αλλά και Διεθνείς, στις στρατηγικές του κινήσεις, καθώς και τις επενδύσεις καινοτομίας στην κινητή και σταθερή τηλεφωνία.
Επίσης θα αναλυθεί ο τρόπος που κινούνται οι εταιρείες μέσα στον κλάδο από το 2000 μέχρι και σήμερα. Ο τρόπος που ελίσσονται, με αποτέλεσμα να διατηρηθούν και να συνυπάρξουν στο ολιγοπώλιο των τηλεπικοινωνιών, σε δύσκολες περιόδους. Μέσω στρατηγικών υποδειγμάτων επιχειρηματολογούντα τα στρατηγικά παίγνια των επιχειρήσεων, οι στόχοι και οι μελετημένες κινήσεις τους.
Τέλος, παρουσιάζεται στατιστικής μεθοδολογίας έρευνα, όπου αποκαλύπτονται συμπεράσματα για την ποιότητα των επενδύσεων σταθερής τηλεφωνίας μέσω ευρυζωνικής σύνδεσης και ποιότητας υπηρεσιών ίντερνετ σε πελάτες από το 2017 μέχρι και σήμερα.
Σε όλη την εργασία αναφέρονται παραρτήματα για περεταίρω πληροφορίες και διευκρινήσεις. Πίνακες και σχεδιαγράμματα για την επαλήθευση, την ορθότητα και την αντικειμενικότητα της ανάλυσης της εργασίας.