Εμφάνιση απλής εγγραφής

Bunkering market and dry bulk shipping

dc.contributor.advisorΤζαννάτος, Ερνέστος
dc.contributor.authorΤσιπλάκης, Κωνσταντίνος
dc.date.accessioned2018-03-26T09:15:10Z
dc.date.available2018-03-26T09:15:10Z
dc.date.issued2017-09
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/11129
dc.description.abstractΗ σημαντικότητα της κατανάλωσης ναυτιλιακών καυσίμων των πλοίων ξηρού φορτίου χύδην αυξήθηκε κατά τα έτη στην βιομηχανία ξηρού χύδην φορτίου, καθώς τα έσοδα των πλοίων μειώθηκαν απότομα λόγω ορισμένων παραγόντων, κυρίως λόγω της υπερπροσφοράς των πλοίων στην αγορά. Με βάση το συναίσθημα της συλλογικής και ατομικής αγοράς, οι απόψεις ποικίλλουν ως προς το εάν πρόκειται για μια ευκαιρία για επενδύσεις με χαμηλό κόστος που θα αποπληρωθούν σχετικά γρήγορα λόγω της κυκλικότητας της αγοράς ξηρού φορτίου ή για μία περαιτέρω μείωση στην αγορά χρονοναύλωσης και στις τιμές των ναύλων ήδη μειωθεί. Μέσα στα τελευταία χρόνια εισήλθε στην αγορά ένας μεγάλος αριθμός νεοσύστατων πλοίων και είναι αμφίβολο κατά πόσον η ζήτηση φορτίου θα είναι σε θέση να αντισταθμίσει την αύξηση της προσφοράς πλοίων. Δεδομένου ότι οι υπηρεσίες που αφορούν την αγορά καυσίμων αποτελούν ένα από τα σημαντικότερα τμήματα του παγκόσμιου εμπορίου πετρελαιοειδών, ο στόχος αυτής της διατριβής είναι η ανάλυση του επιπέδου της επίδρασης της οικονομικής απόδοσης στην ανταγωνιστικότητα των φορτηγών πλοίων μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου. Η ακόλουθη έρευνα εκπληρώθηκε εξετάζοντας τα πρότυπα προσφοράς και ζήτησης με την πάροδο των ετών στη ναυτιλία ξηρού χύδην φορτίου και την επίδρασή της στο κόστος και την κατανάλωση καυσίμων, εξετάζοντας το κόστος ταξιδιού των πλοίων για βέλτιστη οικονομική αποδοτικότητα και τους διάφορους λόγους που προκαλούν διακυμάνσεις της εμπιστοσύνης των ενδιαφερομένων μερών. Η ανάλυση της οικονομικής απόδοσης που σχετίζεται με την κατανάλωση καυσίμων περιλάμβανε τις μεταβολές της εμπιστοσύνης των εμπλεκόμενων φορέων όσον αφορά την αποδοτικότητα των καυσίμων, δεδομένου ότι οι έρευνες έδειξαν ότι η κατανάλωση καυσίμου είναι ζωτικής σημασίας για την οικονομική αποτελεσματικότητα όταν μειώνονται οι τιμές των ναύλων. Διαπιστώθηκε ότι τα πλοία με κορυφαία απόδοση βασισμένα σε πρότυπα αναφοράς, ήταν πιο αποδοτικά στην κατανάλωση καύσιμων από τα πλοία με χαμηλό κόστος αγοράς, δείχνοντας μια άμεση συσχέτιση μεταξύ οικονομικής απόδοσης και κατανάλωσης καυσίμων. Τα αποτελέσματα υποδεικνύουν επίσης ότι η απασχολησιμότητα των φορτηγών φορτίου χύδην ξηρού φορτίου συνδέεται με την κατανάλωση καυσίμων, καθώς η εμπιστοσύνη των ενδιαφερομένων αντιλαμβάνεται ότι η συγκριτικά μικρότερη κατανάλωση καυσίμων σε σχέση με τα ανταγωνιστικά πλοία είναι ευεργετική. Ωστόσο, δεν μπορεί να ειπωθεί με βεβαιότητα ότι κάθε πιθανό κόστος για την παραγγελία ενός πλοίου το οποίο θα έχει ιδιαίτερα αποδοτική κατανάλωση καυσίμου θα παράσχει τη βέλτιστη επιλογή. Συνολικά, θεωρείται ότι η ενεργειακή απόδοση είναι ο σημαντικότερος παράγοντας για την επίτευξη συγκριτικού πλεονεκτήματος έναντι των ανταγωνιστικών σκαφών.el
dc.format.extent84el
dc.language.isoenel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleBunkering market and dry bulk shippingel
dc.title.alternativeΑγορά ναυτιλιακών καυσίμων και ναυτιλία ξηρών φορτίων χύδηνel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Ναυτιλίας και Βιομηχανίας. Τμήμα Ναυτιλιακών Σπουδώνel
dc.description.abstractENThe significance of the fuel consumption of dry bulk cargo vessels has increased of the years in the dry bulk industry, as vessel revenues have dropped sharply due to a number of factors, the primary being vessel oversupply in the market. Based on the collective and individual market sentiment, views are diverse as to whether or not this is an opportunity for cheap investment that will pay off due to the cyclicality of the dry cargo market, or further depress the already low time charter and freight rates. Within the last years a vast number of newly built ships entered the market and it is questionable whether or not cargo demand will be able to offset the increase in ship supply. As market bunkering services forms one of the most important segments of world oil products trade, the aim of this dissertation was an analysis of the level of impact of economic efficiency on the competitiveness of bulk carriers. The following research was fulfilled by examining supply and demand patterns over the years in dry bulk shipping and its effect on fuel cost and consumption, examining the voyage costs of vessels for optimum economic efficiency, and the several reasons that cause fluctuations in stakeholders’ confidence. As of such, the analysis of economic efficiency related to fuel consumption included the consequent stakeholders’ confidence alterations toward fuel efficiency, since research showed that fuel consumption is of vital importance to economic efficiency when charter rates drop. It was found that top performing vessels based on a benchmark standard, were more fuel efficient than the market laggard vessels, showing a direct correlation between economic efficiency and fuel consumption. Outcomes also indicated that employability of bulk carriers is linked with fuel consumption, as the confidence of stakeholders perceives the comparably lower fuel consumption in relation to competitor vessels as beneficial. However, it cannot be said with certainty that any possible cost for ordering a fuel efficient vessel will provide the optimum choice. Overall, it is considered that energy efficiency is the most important factor for gaining a comparative advantage against competitor vessels.el
dc.contributor.masterΝαυτιλίαel
dc.subject.keywordBunkeringel
dc.subject.keywordFuel consumptionel
dc.subject.keywordDry bulkel
dc.subject.keywordCargo vesselsel
dc.subject.keywordEfficiencyel
dc.subject.keywordConfidenceel
dc.subject.keywordStakeholders.el
dc.date.defense2018-02


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»