Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΜποχώρης, Γεώργιος
dc.contributor.authorΚονιάρη, Ελένη
dc.date.accessioned2018-03-07T11:59:01Z
dc.date.available2018-03-07T11:59:01Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/11032
dc.description.abstractΗ πολυπλοκότητα της σύγχρονης αγοράς, η ταχεία ανάπτυξη των προϊόντων και η δεδομένη ποιότητα και ποσότητα τους σε συνδυασμό με τις προηγμένες τεχνολογίες λογισμικού, τη διαθεσιμότητα των νέων ψηφιακών καναλιών και τα νέα πρότυπα στον τρόπο επικοινωνίας στρέφουν πλέον το ενδιαφέρον των οργανισμών στην αναβάθμιση της ποιότητας των υπηρεσιών τους και στη διαμόρφωση αξέχαστων "πελατειακών" εμπειριών. Ειδικότερα, οι πελάτες είναι πια ιδιαίτερα εξοικειωμένοι με την αμεσότητα, την ευκολία και την ταχύτητα των προσφερόμενων υπηρεσιών. Ως εκ τούτου, διαμορφώνεται αυτόματα μια νέα πρόκληση: η παροχή εξατομικευμένων εμπειριών μέσω των αναδυόμενων ψηφιακών καναλιών και των πελατοκεντρικών διεργασιών που θα προσφέρουν αξία τόσο στον πελάτη όσο και στον ίδιο τον οργανισμό. Προς αυτόν τον σκοπό, οι διοικούντες ενός ανταγωνιστικού οργανισμού επενδύουν πια στο ανθρώπινο δυναμικό τους και στοχεύουν στην πρόβλεψη των αναγκών και των προσδοκιών των πελατών τους, όχι στιγμιαία, αλλά καθ'όλη τη διάρκεια του "ταξιδιού" και της αλληλεπίδρασης τους με τον οργανισμό. Χρήσιμο εργαλείο στη διαμόρφωση ενός ισχυρού ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος αποτελεί η "χαρτογράφηση των πελατειακών εμπειριών" ενός οργανισμού. Άλλωστε, η παροχή μοναδικών και εξατομικευμένων εμπειριών συναρτάται με οφέλη όπως τα αυξημένα ποσοστά απόκτησης και διατήρησης των πελατών, η διέγερση ευχάριστων συναισθημάτων, συνεπώς, η ενίσχυση της αφοσίωσης και εμπιστοσύνης τους προς τον οργανισμό και, κατ'επέκταση, η υψηλότερη αποδοτικότητα του οργανισμού και η ηγετική θέση του έναντι των ανταγωνιστών. Τέλος, προϊόν της εν λόγω μελέτης αποτελεί η χαρτογράφηση των εμπειριών δύο εκ των σημαντικότερων πελατών ενός εκπαιδευτικού οργανισμού και, συγκεκριμένα, του μαθητή και του ενδιαφερόμενου γονέα.el
dc.format.extent73el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleΗ διαμόρφωση ευχάριστων πελατειακών εμπειριών εντός της σχολικής μονάδας: χαρτογραφώντας το πελατειακό ταξίδι του μαθητή και του γονέαel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Διεθνών και Ευρωπαϊκών Σπουδώνel
dc.contributor.masterΔιεθνείς κι Ευρωπαϊκές Πολιτικές στην Εκπαίδευση, Κατάρτιση και Έρευναel
dc.subject.keywordΤομέας υπηρεσιώνel
dc.subject.keywordΠοιότηταel
dc.subject.keywordΕκπαιδευτικός οργανισμόςel
dc.subject.keywordΠελατειακές εμπειρίεςel
dc.subject.keywordΠελατειακό ταξίδιel
dc.subject.keywordΧαρτογράφηση πελατειακού ταξιδιούel
dc.subject.keywordΠρότυπα καταναλωτώνel
dc.subject.keywordΑξία προς τον πελάτηel
dc.subject.keywordΣτρατηγική πολλαπλών καναλιώνel
dc.subject.keywordServices sectorel
dc.subject.keywordQualityel
dc.subject.keywordEducational organizationel
dc.subject.keywordCustomer experiencesel
dc.subject.keywordCustomer journeyel
dc.subject.keywordCustomer journey mappingel
dc.subject.keywordPersonasel
dc.subject.keywordValue added to the customerel
dc.subject.keywordOmni-channel strategyel
dc.date.defense2018-02


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»