Ο ρόλος των ψυχολογικών παραγόντων στην γυναικεία επιχειρηματικότητα στην Ελλάδα σε περίοδο οικονομικής κρίσης
The role of psychological factors on female entrepreneurship in a turbulent economic environment such as Greece
Προβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
Γυναικεία επιχειρηματικότητα ; Ελλάδα ; Θεωρία TPB ; Θεωρία SDT ; Κίνητρα ; Επιχειρηματικότητα ; Women entrepreneurship ; Greece ; TPB theory ; SDT theory ; Motivation ; EntrepreneurshipΠερίληψη
H παρούσα διπλωματική εργασία εξετάζει τον ρόλο των ψυχολογικών παραγόντων στη γυναικεία επιχειρηματικότητα στην Ελλάδα σε περίοδο οικονομικής κρίσης. Η ανάλυση μας βασίστηκε σε ένα δείγμα 268 γυναικών. Από το τελικό μας μοντέλο προκύπτει ότι οι επιχειρηματικές τάσεις (intentions) επηρεάζονται από τις προσωπικές πεποιθήσεις (personal attitudes), τις κοινωνικές πεποιθήσεις του περιγυρου (subjective norms) και την ικανότητα εκδήλωσης συγκεκριμένης συμπεριφοράς (TPB) με άμεσο τρόπο ενώ τα αυτόνομα κίνητρα (autonomous motivation) και τα ελεγχόμενα (controlling motivation) με τρόπο έμμεσο μέσων των ψυχολογικών παραγόντων.