dc.contributor.advisor | Παπαδημητρίου, Ευστράτιος | |
dc.contributor.author | Μπασογιάννης, Ηρακλής Μιχαήλ | |
dc.date.accessioned | 2018-01-25T12:51:25Z | |
dc.date.available | 2018-01-25T12:51:25Z | |
dc.date.issued | 2017-11 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/10884 | |
dc.description.abstract | Η θαλάσσια μεταφορά εμπορευμάτων πραγματοποιείται από τις ναυτιλιακές επιχειρήσεις. Τα τελευταία χρόνια, λόγω των απαιτήσεων που έχουν προκύψει απ’ το διαρκώς μεταβαλλόμενο και δυναμικό περιβάλλον της ναυτιλίας, έχουν αναδυθεί δύο μοντέλα διοίκησης ναυτιλιακών εταιρειών, της tramp και liner ναυτιλίας. Τα δύο πρότυπα διοίκησης παρουσιάζουν διαφορές ως προς τα χαρακτηριστικά τους, τον τρόπο διοίκησης τους, την αγορά στην οποία δραστηριοποιούνται και γενικότερα ως προς την φιλοσοφία τους. Στην παρούσα εργασία, θα γίνει καταγραφή των χαρακτηριστικών του κάθε μοντέλου διοίκησης, των χαρακτηριστικών των αγορών στις οποίες δραστηριοποιούνται και τις μορφές ναυλώσεων τους. Στην συνέχεια, θα γίνει μία προσπάθεια σύγκρισης των δύο τύπων διοίκησης βάση των ιδιαιτεροτήτων τους και των διάφορων λειτουργικών ζητημάτων όπως σχεδίασης δικτύου μεταφορών, ταχύτητας πλεύσης, καταρτισμού δρομολογίων κ.α. Τέλος, θα χρησιμοποιηθούν οι οικονομικές καταστάσεις δύο εταιρειών (CMA CGM – Teekay Co), έτσι ώστε να γίνει μία σύγκριση του ποσοστού των επιμέρους δαπανών που καταλαμβάνουν επί του συνολικού κόστους. | el |
dc.format.extent | 97 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.title | Οργάνωση ναυτιλιακών επιχειρήσεων στην tramp και liner ναυτιλία: συγκριτική μελέτη | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Ναυτιλίας και Βιομηχανίας. Τμήμα Ναυτιλιακών Σπουδών | el |
dc.description.abstractEN | Shipping companies are in charge to transport cargoes through the sea. During the last decades, due to the turbulent and dynamic shipping industry, they are created two business models, Tramp and Liner Services. There are several differences between Tramp and Liner as in their features, in the way of the management and in the company philosophy. We are trying to mention the features of each business model, the features of Tramp and Liner market and how the vessels are chartered. Moreover, we will try to note the differences between the operating costs and the voyage expenses in each business model (Tramp-Liner) and we will use the financial statements of two shipping companies (CMA CGM – Teekay Co), in order to compare the percentage of each type of cost. | el |
dc.contributor.master | Ναυτιλία | el |
dc.subject.keyword | Tramp shipping | el |
dc.subject.keyword | Liner shipping | el |
dc.subject.keyword | Κόστος | el |