dc.contributor.advisor | Πελαγίδης, Θεόδωρος | |
dc.contributor.author | Λέκκου, Αθηνά | |
dc.date.accessioned | 2018-01-25T09:54:46Z | |
dc.date.available | 2018-01-25T09:54:46Z | |
dc.date.issued | 2017-09 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/10859 | |
dc.description.abstract | Η «Επιθεώρηση» είναι η συνηθέστερη λέξη που χρησιμοποιείται για να περιγράψει τη
διαδικασία αξιολόγησης που ακολουθείται απο τις εταιρίες πετρελαίου και χημικών φορτίων για
την επιλογή δεξαμενόπλοιων για το φορτίο τους. Πρόκειται για μια διαδικασία, που πρόσφατα
τείνει να εναρμονιστεί και να ομογενοποιηθεί, αλλά δεν έχει περιγραφεί ή καταγραφεί επαρκώς
στη βιβλιογραφία, ειδικά σε ο,τι αφορά την πλευρά της εταιρίας διαχείρισης δεξαμενόπλοιων.
Το πρώτο στάδιο της διαδικασίας εξέτασης είναι η φυσική επιθεώρηση του πλοίου. Η
έκθεση επιθεώρησης εισάγεται σε μία ηλεκτρονική βάση δεδομένων (OCIMF), αλλά δεν
αποδίδει αποτέλεσμα επιτυχίας ή αποτυχίας. Αντίθετα, η έκθεση αυτή χρησιμοποιείται ως
αναπόσπαστο μέρος της ευρύτερης επιθεώρησης ως διαδικασίας επιλογής. Τα άλλα μέρη αυτής
της διαδικασίας αναφέρονται σε μια συνολική ανασκόπηση των ιστορικών δεδομένων του εν
λόγω δεξαμενόπλοιου, συμπεριλαμβανομένης και της συμπλήρωσης των ερωτηματολογίων της
πετρελαϊκής εταιρείας, καθώς και της αξιολόγησης του εταιρίας διαχείρισης του
πετρελαιοφόρου ως ξεχωριστή οντότητα. Οι επιδόσεις της εταιρίας διαχείρισης σε θέματα
ασφαλείας, οι οποίες εξετάζονται μέσω αυτό-ελέγχων TMSA από τις εταιρείες πετρελαίου,
διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στην τελική απόφαση επιλογής.
Η επιθεώρηση ως διαδικασία επιλογής πετρελαιοφόρων έχει κερδίσει τη θέση της στον
κλάδο ως ένα δίχτυ ασφαλείας το οποίο συλλέγει και ελέγχει όλες τις πληροφορίες που
συλλέγονται από τα άλλα δίχτυα ασφαλείας. Έλεγχοι που προέρχονται απο τη σημαία του
κράτους, τον νηογνώμονα, των λιμενικών αρχών και άλλων. Ως εκ τούτου, η ύπαρξη της
επιθεώρησης έχει γίνει μια πολύτιμη προσθήκη στα καθεστώτα πρόληψης των ατυχημάτων
καθώς και ένας αποτελεσματικότερος τρόπος για να αυξηθεί το επίπεδο ποιότητας και
ασφάλειας των δεξαμενόπλοιων.
Θα παρουσιαστεί μια μελέτη περίπτωσης, προκειμένου να περιγραφούν τα εργαλεία που
χρησιμοποιεί το Τμήμα Επιθεωρήσεων της Εταιρείας Διαχείρισης Δεξαμενόπλοιων για την
τήρηση των υψηλότερων προδιαγραφών ασφάλειας τόσο στο πλοίο όσο και στην ξηρά. έτσι
ώστε να προσφέρουν πάντα ασφαλείς μεταφορές και ταυτόχορνα προστασία του περιβάλλοντος.
Η σύνδεση του TMSA – Πεδίο 12 και των διαδικασιών της Εταιρείας διαχείρισης θεωρείται ο
πιο αξιόπιστος και αποτελεσματικός τρόπος για να διατηρηθεί μια συνεχής και συνεπής
βελτίωση. | el |
dc.format.extent | 68 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.title | Tanker vetting process as a quality indication factor in the shipping industry | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Ναυτιλίας και Βιομηχανίας. Τμήμα Ναυτιλιακών Σπουδών | el |
dc.description.abstractEN | “Vetting” is the commonest definition used to describe the oil and chemical companies’
process of selecting tankers for their cargoes. This is a process which recently tends to be
harmonized but has not been described or treated to any greater extent in literature, especially not
from an operator’s point of view.
The first stage of vetting process is a physical inspection of the vessel. The inspection
report is entered into an electronic database (OCIMF) but does not yield a result of pass or fail.
Rather, this report is used as one integral part of the selection process. The other parts of this
process refer to an overall review of the historical data of the tanker in question, including also
completion of oil company’s questionnaires, as well as the evaluation of the tanker Operator as
an entity. Operator’s performance in safety matters, being examined via TMSA audits by the Oil
Companies plays a major role in the final decision of selection.
The vetting as a vessel selection process has earned its place in the industry as a safety
net which collects and reviews all the information gathered from the other safety nets; Flag State
Control, classification, Port State Control and others. As such, it has become a valuable addition
to the regimes of incident prevention as well as a most effective manner in which to raise the
quality level of tankers.
A case study will be presented in order to describe the tools that Vetting Department of a
tanker Management Company uses to keep the highest standards onboard and ashore; so that
they will always offer incident- free transportations and environmental protection. A connection
with the TMSA Element 12 and Company’s Safety Management System is considered as the
most trustworthy and efficient way to maintain a continuous and consistent improvement. | el |
dc.contributor.master | Ναυτιλία | el |
dc.subject.keyword | SIRE inspection | el |
dc.subject.keyword | TMSA | el |
dc.subject.keyword | OCIMF | el |