Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΠελαγίδης, Θεόδωρος
dc.contributor.authorΛέκκου, Αθηνά
dc.date.accessioned2018-01-25T09:54:46Z
dc.date.available2018-01-25T09:54:46Z
dc.date.issued2017-09
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/10859
dc.description.abstractΗ «Επιθεώρηση» είναι η συνηθέστερη λέξη που χρησιμοποιείται για να περιγράψει τη διαδικασία αξιολόγησης που ακολουθείται απο τις εταιρίες πετρελαίου και χημικών φορτίων για την επιλογή δεξαμενόπλοιων για το φορτίο τους. Πρόκειται για μια διαδικασία, που πρόσφατα τείνει να εναρμονιστεί και να ομογενοποιηθεί, αλλά δεν έχει περιγραφεί ή καταγραφεί επαρκώς στη βιβλιογραφία, ειδικά σε ο,τι αφορά την πλευρά της εταιρίας διαχείρισης δεξαμενόπλοιων. Το πρώτο στάδιο της διαδικασίας εξέτασης είναι η φυσική επιθεώρηση του πλοίου. Η έκθεση επιθεώρησης εισάγεται σε μία ηλεκτρονική βάση δεδομένων (OCIMF), αλλά δεν αποδίδει αποτέλεσμα επιτυχίας ή αποτυχίας. Αντίθετα, η έκθεση αυτή χρησιμοποιείται ως αναπόσπαστο μέρος της ευρύτερης επιθεώρησης ως διαδικασίας επιλογής. Τα άλλα μέρη αυτής της διαδικασίας αναφέρονται σε μια συνολική ανασκόπηση των ιστορικών δεδομένων του εν λόγω δεξαμενόπλοιου, συμπεριλαμβανομένης και της συμπλήρωσης των ερωτηματολογίων της πετρελαϊκής εταιρείας, καθώς και της αξιολόγησης του εταιρίας διαχείρισης του πετρελαιοφόρου ως ξεχωριστή οντότητα. Οι επιδόσεις της εταιρίας διαχείρισης σε θέματα ασφαλείας, οι οποίες εξετάζονται μέσω αυτό-ελέγχων TMSA από τις εταιρείες πετρελαίου, διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στην τελική απόφαση επιλογής. Η επιθεώρηση ως διαδικασία επιλογής πετρελαιοφόρων έχει κερδίσει τη θέση της στον κλάδο ως ένα δίχτυ ασφαλείας το οποίο συλλέγει και ελέγχει όλες τις πληροφορίες που συλλέγονται από τα άλλα δίχτυα ασφαλείας. Έλεγχοι που προέρχονται απο τη σημαία του κράτους, τον νηογνώμονα, των λιμενικών αρχών και άλλων. Ως εκ τούτου, η ύπαρξη της επιθεώρησης έχει γίνει μια πολύτιμη προσθήκη στα καθεστώτα πρόληψης των ατυχημάτων καθώς και ένας αποτελεσματικότερος τρόπος για να αυξηθεί το επίπεδο ποιότητας και ασφάλειας των δεξαμενόπλοιων. Θα παρουσιαστεί μια μελέτη περίπτωσης, προκειμένου να περιγραφούν τα εργαλεία που χρησιμοποιεί το Τμήμα Επιθεωρήσεων της Εταιρείας Διαχείρισης Δεξαμενόπλοιων για την τήρηση των υψηλότερων προδιαγραφών ασφάλειας τόσο στο πλοίο όσο και στην ξηρά. έτσι ώστε να προσφέρουν πάντα ασφαλείς μεταφορές και ταυτόχορνα προστασία του περιβάλλοντος. Η σύνδεση του TMSA – Πεδίο 12 και των διαδικασιών της Εταιρείας διαχείρισης θεωρείται ο πιο αξιόπιστος και αποτελεσματικός τρόπος για να διατηρηθεί μια συνεχής και συνεπής βελτίωση.el
dc.format.extent68el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleTanker vetting process as a quality indication factor in the shipping industryel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Ναυτιλίας και Βιομηχανίας. Τμήμα Ναυτιλιακών Σπουδώνel
dc.description.abstractEN“Vetting” is the commonest definition used to describe the oil and chemical companies’ process of selecting tankers for their cargoes. This is a process which recently tends to be harmonized but has not been described or treated to any greater extent in literature, especially not from an operator’s point of view. The first stage of vetting process is a physical inspection of the vessel. The inspection report is entered into an electronic database (OCIMF) but does not yield a result of pass or fail. Rather, this report is used as one integral part of the selection process. The other parts of this process refer to an overall review of the historical data of the tanker in question, including also completion of oil company’s questionnaires, as well as the evaluation of the tanker Operator as an entity. Operator’s performance in safety matters, being examined via TMSA audits by the Oil Companies plays a major role in the final decision of selection. The vetting as a vessel selection process has earned its place in the industry as a safety net which collects and reviews all the information gathered from the other safety nets; Flag State Control, classification, Port State Control and others. As such, it has become a valuable addition to the regimes of incident prevention as well as a most effective manner in which to raise the quality level of tankers. A case study will be presented in order to describe the tools that Vetting Department of a tanker Management Company uses to keep the highest standards onboard and ashore; so that they will always offer incident- free transportations and environmental protection. A connection with the TMSA Element 12 and Company’s Safety Management System is considered as the most trustworthy and efficient way to maintain a continuous and consistent improvement.el
dc.contributor.masterΝαυτιλίαel
dc.subject.keywordSIRE inspectionel
dc.subject.keywordTMSAel
dc.subject.keywordOCIMFel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»