dc.contributor.advisor | Παπαδημητρίου, Ευστράτιος | |
dc.contributor.author | Μπίγγος, Αλέξανδρος | |
dc.date.accessioned | 2018-01-24T10:52:57Z | |
dc.date.available | 2018-01-24T10:52:57Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/10809 | |
dc.description.abstract | Η παρούσα εργασία διαπραγματεύεται το θέμα της Ναυτικής Σύμβασης Εργασίας (MLC 2006) η οποία με την εφαρμογή της διασφάλισε τα δικαιώματα των εργαζομένων πάνω στο πλοίο. Με το μηχανισμό επιβολής και συμμόρφωσης μέσω της διαδικασίας επιθεώρησης και πιστοποίησης των πλοίων από την αρμόδια αρχή της σημαίας του πλοίου καθώς επίσης μέσω της επιθεώρησης των πλοίων από τις λιμενικές αρχές, ένα πλοίο μπορεί να τεθεί υπό κράτηση στο μέλλον λόγω μη συμμόρφωσης με κάποιον από τους όρους της σύμβασης εργασίας. Στην παρούσα μελέτη αφού παρουσιάζεται αναλυτικά το περιεχόμενο της Σύμβασης καθώς επίσης και ο τρόπος που επιθεωρούνται τα πλοία, γίνεται ανάλυση και σύγκριση των αποτελεσμάτων των επιθεωρήσεων όπως αυτά προκύπτουν από της ετήσιες αναφορές του Paris, του Tokyo, του Indian Ocean και του Black Sea MoU για το 2015. Σκοπός της σύγκρισης αυτής είναι να καταλήξουμε σε ένα συμπέρασμα σχετικά με το ποιοι κανονισμοί καταπατώνται περισσότερο από αυτούς που προβλέπει η Σύμβαση ενώ στο τέλος παρουσιάζονται και τρεις πολύ ενδιαφέρουσες υποθέσεις εργασίας που μας οδηγούν σε μερικά χρήσιμα συμπεράσματα. | el |
dc.format.extent | 89 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.title | Ανάλυση των παραβιάσεων της Σύμβασης Ναυτικής Εργασίας | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Ναυτιλίας και Βιομηχανίας. Τμήμα Ναυτιλιακών Σπουδών | el |
dc.description.abstractEN | The dissertation addressed the issue of Maritime Labour Convention 2006, which with its enforcement secured the rights of the seafarers on the board of the ship. During the mechanism of enforcement and compliance through the process of inspection and certification of ships by the authority of the flag (Flag State Control) as well as through inspection of ships by the port authorities (Port State Control), a ship may be detained in the future for non-compliance with any of the terms of contract. This study, first of all, gives a detailed presentation of the content of the Convention, as well as how ships are inspected and then it analyzes and compares with the results of the inspections as they reported by the annual reports of Paris, Tokyo,
Indian Ocean and Black Sea MoU for 2015. The purpose of this comparison is to conclude on which of the regulations of the Convention overwhelmed the most and why, while three very interesting cases of study are also presented so to lead us to some very useful conclusions. | el |
dc.contributor.master | Ναυτιλία | el |
dc.subject.keyword | Ναυτική εργασία | el |
dc.subject.keyword | Παραβιάσεις | el |
dc.subject.keyword | Επιθεωρήσεις | el |
dc.subject.keyword | Σύμβαση Ναυτικής Εργασίας | el |