Search
Now showing items 1-2 of 2
Ενδοομιλικές τιμολογήσεις
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2009)
Η ανεξέλεγκτη τιμολόγηση των ενδοομιλικών συναλλαγών αυξάνει ή μειώνει «τεχνητά» το κόστος τόσο των πωλούμενων προϊόντων όσο και των παρεχόμενων υπηρεσιών μεταξύ των θυγατρικών εταιριών μιας πολυεθνικής οντότητας. Το γεγονός ...
Εμπόριο ελαιόλαδου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2009)
Στην παρούσα ερευνητική εργασία γίνεται αναφορά στη αγορά ελαιόλαδου και στον τρόπο αντιμετώπισης του προϊόντος τόσο από τους καταναλωτές όσο και από τους ίδιους τους παραγωγούς του. Οι επιμέρους στόχοι της έρευνας είναι ...