Πλοήγηση ανά Θέμα / Λέξη-Κλειδί "Service quality"
Αποτελέσματα 1-2 από 2
-
Αθλητικό μάρκετινγκ και ποιότητα αθλητικών υπηρεσιών : η περίπτωση της ΚΑΕ Ολυμπιακός
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015)Ο αθλητισμός αποτελεί αναμφίβολα μια δραστηριότητα αναψυχής που κατέχει κυρίαρχη θέση στις προτιμήσεις των καταναλωτών τόσο στην Ελλάδα όσο και παγκοσμίως εξαιτίας των ξεχωριστών εμπειριών που προσφέρει και των έντονων ... -
Πελατοκεντρική στρατηγική και ανταγωνιστικό πλεονέκτημα μέσω της ικανοποίησης των πελατών : η περίπτωση του τραπεζικού κλάδου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-12)Στο σύγχρονο, έντονα ανταγωνιστικό περιβάλλον, οι επιχειρήσεις δίνουν ιδιαίτερη έμφαση στην πελατοκεντρική λειτουργία τους, θέτοντας την ικανοποίηση ως τον σημαντικότερο οδηγό για τις δράσεις τους. Η ικανοποίηση των πελατών ...