Πλοήγηση ανά Θέμα / Λέξη-Κλειδί "Programming"
Αποτελέσματα 1-4 από 4
-
Αξιοποίηση του περιβάλλοντος App Inventor για την ανάπτυξη εφαρμογών για κινητά Android
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013)Η παρούσα διπλωματική εργασία διερευνά ζητήματα που συνδέονται με το εκπαιδευτικό πλαίσιο της διδασκαλίας του προγραμματισμού στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση και εντοπίζει τις δυσκολίες των μαθητών κατά την εκμάθηση. Στη ... -
Διαδικτυακή εφαρμογή εκμάθησης προγραμματισμού με χρήση παιχνιδοποίησης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018-12)Η εργασία αυτή έχει ως θέμα τη σχεδίαση και ανάπτυξη μιας προσαρμοστικής πλατφόρμας εκμάθησης προγραμματισμού, η οποία έχει ως βασικό στόχο να δώσει στο μαθητή τη δυνατότητα εκμάθησης των εννοιών μιας ή και περισσοτέρων ... -
Διαδικτυακός γεννήτορας επεξεργασίας πολλαπλών ERP συστημάτων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2010-02)Σήμερα, σε ανάθεση με την προηγούμενη δεκαετία, το μεγαλύτερο ποσοστό των επιχειρήσεων σης ανεπτυγμένες χώρες χρησιμοποιούν κάποιο πληροφοριακό σύστημα. Πλέον, μία από τις καινούργιες πληροφοριακές απαιτήσεις των εταιριών, ... -
Σχεδιασμός και υλοποίηση μηχανισμών διαδραστικού παιχνιδιού Η/Υ με τη χρήση της μηχανής γραφικών Unity 3D
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018)Το παιχνίδι μας υλοποιήθηκε στην πλατφόρμα Unity 2018.1.1f1. Στο κεφάλαιο 1,θα γίνει μια αναφορά στη σύντομη «Μεγάλη» ιστορία των βιντεοπαιχνιδιων. Στο κεφάλαιο 2, θα περιγράψουμε τη Λογική του παιχνιδιού καθώς και τους ...