• A Rogue’s Path : a Unity 3D game focusing on stealth mechanics 

      Taliadoros, Andreas; Ταλιαδώρος, Ανδρέας (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-09-27)
      Η διατριβή αυτή εξερευνάει και παρουσιάζει τους διάφορους μηχανισμούς απόκρυψης που μπορούν να υλοποιηθούν για την κατασκευή ενός παιχνιδιού. Το παιχνίδι έχει υλοποιηθεί χρησιμοποιώντας το game engine Unity και χρησιμοποιεί ...

      Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
      Επικοινωνήστε μαζί μας
      Στείλτε μας τα σχόλιά σας
      Created by ELiDOC
      Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»