Πλοήγηση ανά Θέμα / Λέξη-Κλειδί "Τράπεζες και τραπεζικές εργασίες -- Ποιοτικός έλεγχος"
Αποτελέσματα 1-4 από 4
-
Ευρωπαϊκός δείκτης ικανοποίησης πελατών & έρευνα εφαρμοζόμενης πολιτικής ποιότητας στις ελληνικές τράπεζες
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2003-04)Η έρευνα ικανοποίησης αποτελεί ένα από τα εξελισσόμενα πεδία της έρευνας μάρκετινγκ. Οι ικανοποιημένοι πελάτες προσφέρουν στις επιχειρήσεις μια υπόσχεση για αυξήσεις των κερδών τους και μείωση των λειτουργικών κοστών τους. ... -
Ηλεκτρονική απεικόνιση διαδικασιών με την χρήση του εργαλείου Άρης στην Τράπεζα Πειραιώς
(2011-11-09)Στην παρούσα εργασία παρουσιάζεται πως η Τράπεζα Πειραιώς μπορεί να μεταβεί από την ποσοτική ανάλυση των διαδικασιών της με την χρήση του εργαλείου ARIS Simulator, σε μια ολοκληρωμένη μεθοδολογία αξιολόγησης αυτών με την ... -
Προσεγγίσεις, πρότυπα και πλαίσια ασφαλείας στον τραπεζικό τομέα
(2012-10-24)Στη σύγχρονη εποχή, η πληροφορία (άρα και η πληροφόρηση) θεωρείται σαν περιουσιακό στοιχείο της επιχείρησης εξίσου σημαντικό με τα υπόλοιπα και έχει μεγάλη αξία για τον οργανισμό, άρα πρέπει να προστατευθεί. Το αντικείμενο ... -
Σύγκριση αποδοτικότητας υποκαταστημάτων τραπέζης
(2009-09-30)Ένας σταθερός και αξιόπιστος τραπεζικός τομέας είναι ουσιαστικής σημασίας για την οικονομική ανάπτυξη και τη χρηματοοικονομική σταθερότητα μιας χώρας. Οι τράπεζες βρίσκονται στο κέντρο των περισσοτέρων χρηματοοικονομικών ...