Πλοήγηση ανά Θέμα / Λέξη-Κλειδί "Στρατηγικό μάνατζμεντ"
Αποτελέσματα 1-20 από 118
-
Management και ηγεσία στο σύγχρονο επιχειρησιακό περιβάλλον
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-11)Σκοπός της διπλωματικής αυτής εργασίας είναι η ανασκόπηση της υπάρχουσας βιβλιογραφίας για τη διερεύνηση των τάσεων στη διοίκηση (management) και την ηγεσία (leadership) στο σύγχρονο περιβάλλον λειτουργίας των επιχειρήσεων ... -
Ανάλυση κατασκευαστικού κλάδου: μελέτη περίπτωσης επιχείρησης του κλάδου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-07)Η παρούσα διπλωματική εργασία επιδιώκει τη μελέτη και την υλοποίηση της στρατηγικής ανάλυσης του κατασκευαστικού κλάδου, και επιχειρεί την ανάλυση μιας ελληνικής επιχείρησης που δραστηριοποιείται στον κλάδο των κατασκευών. Στο ... -
Ανάλυση του κλάδου της ξυλείας : μελέτη περίπτωσης επιχείρησης του κλάδου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-02-19)Σκοπός της παρούσας διπλωματική εργασίας είναι η μελέτη και η υλοποίηση στρατηγικής ανάλυσης του κλάδου της ξυλείας, εστιάζοντας παράλληλα στη σημασία της ποιότητας για τον κλάδο. Ακόμη, επιχειρείται η ανάλυση μιας εισαγωγικής ... -
Ανάλυση του κλάδου των εταιρειών κινητών εφαρμογών : μελέτη περίπτωσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-11)Η παρούσα μελέτη εξετάζει τον κλάδο των εταιρειών κινητών εφαρμογών και ειδικότερα τη στρατηγική ομάδα των εταιρειών με εξαγωγικό χαρακτήρα. Πέραν της ανάλυσης του εξωτερικού περιβάλλοντος που επιδρά στον κλάδο, επιχειρείται ... -
Ανάπτυξη στρατηγικού μάνατζμεντ και απόκτηση ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος - Μελέτη περίπτωσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023)Σκοπός της συγκεκριμένης διπλωματικής είναι να διερευνηθούν οι βασικές αρχές του στρατηγικού μάνατζμεντ σε σχέση με τη διαμόρφωση ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος, τί στρατηγική δηλαδή θα πρέπει να διαμορφώσει ο εκάστοτε ... -
Ανάπτυξη στρατηγικών και στρατηγικό μάνατζμεντ για τον κλάδο της φαρμακοβιομηχανίας στην Ελλάδα: μελέτη περίπτωσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-09-23)Η παρούσα εργασία έχει ως σκοπό να μελετήσει περίπτωση φαρμακοβιομηχανίας στην ελληνική αγορά. Η περίπτωση της υπό εξέταση εταιρείας θα αναλυθεί στο θεωρητικό πλαίσιο του στρατηγικού μάνατζμεντ. Στο πρώτο κεφάλαιο αναλύονται ... -
Αξιολόγηση γραμμών παραγωγής σε εργοστάσιο εμφιαλώσεως νερού
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-11)Ο κλάδος των εμφιαλωμένων νερών παρουσιάζει σταθερή ανάπτυξη τα τελευταία χρόνια, αποτελώντας έναν από τους πιο κερδοφόρους της ελληνικής οικονομίας καθώς, σύμφωνα με όλες τις έρευνες η κατανάλωση διπλασιάστηκε μέσα σε ... -
Απόκτηση και διατήρηση ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος - Μελέτη περίπτωσης: Aegean Marine Petroleum
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018-11)Σκοπός της παρούσας Διπλωματικής είναι να συμβάλει στην εννοιολογική αποσαφήνιση του ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος στο σύγχρονο παγκοσμιοποιημένο περιβάλλον. Η μεθοδολογία που εφαρμόζεται είναι ποιοτική ανάλυση δευτερογενών ... -
Δημιουργία και διατήρηση του ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος μιας επιχείρησης. Μελέτη περίπτωσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018)Στα πλαίσια της μελέτης αυτής βασικό αντικείμενο θα αποτελέσει η διερεύνηση της δημιουργίας και της διατήρησης ενός ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος μίας επιχείρησης. Στη δική μας περίπτωση, επελέγη η επιχείρηση EasyJet. ... -
Διαμόρφωση αποτελεσματικής στρατηγικής στη σύγχρονη επιχείρηση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018-02)Στη παρούσα εργασία επιχειρείται να δοθεί έμφαση στα σύγχρονα εργαλεία που οφείλουν να διαθέτουν στην «φαρέτρα» τους οι επιχειρήσεις που λειτουργούν στον 21ο αιώνα. Με σεβασμό και κατανόηση στην ιστορία και στην πορεία ... -
Διαμόρφωση και υλοποίηση στρατηγικής σε νεοφυείς επιχειρήσεις
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-01)Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι να εξετάσει το στρατηγικό μανατζμεντ σε νεοφυείς επιχειρήσεις, με ιδιαίτερη έμφαση στην ανάπτυξη και εφαρμογή στρατηγικών που επιτρέπουν σε αυτούς τους οργανισμούς να επιτύχουν ... -
Διαμόρφωση στρατηγικής για την επίτευξη διατηρήσιμου ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος στο κλάδο της εστίασης. Μελέτη περίπτωσης εστιατορίου με τρόφιμα χωρίς γλουτένη
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)Ένα από τα πιο ενδιαφέροντα και σημαντικά πεδία στη διοίκηση των επιχειρήσεων αποτελεί το στρατηγικό μάνατζμεντ, τόσο σε ακαδημαϊκό όσο και σε πρακτικό επίπεδο, καθώς επηρεάζει άμεσα την πορεία μιας επιχείρησης. Τα τελευταία ... -
Διαμόρφωση στρατηγικής στη διοίκηση ανθρωπίνων πόρων : η διαδικασία διαμόρφωσης της στρατηγικής στο τμήμα διοίκησης ανθρωπίνων πόρων, ο ρόλος και η σύνδεσή της με την επιχειρηματική στρατηγική του οργανισμού. Η συμβολή και ο βαθμός εμπλοκής του τμήματος Δ.Α.Π. στην απόκτηση και στη διατήρηση του ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος
(2003-12-01)Σε διεθνές επίπεδο, το σύνολο των επιχειρήσεων επιδιώκει να αλλάξει τον τρόπο διοίκησης με κύριο στόχο, να αντεπεξέλθει αποτελεσματικά στις προκλήσεις και στις απειλές που προέρχονται από το έντονα ανταγωνιστικό εξωτερικό ... -
Ενεργειακή μετάβαση, βιωσιμότητα και στρατηγικό management : ποιος ο αντίκτυπος αυτών, στη διεθνή ενεργειακή σκηνή
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022)Η παρούσα διπλωματική εργασία εστιάζει στην τρέχουσα ενεργειακή μετάβαση, που ταλανίζει τα κράτη, τις διπλωματικές τους σχέσεις, την αλληλεξάρτηση μεταξύ τους, καθώς και ενεργειακές εταιρίες που έχουν καθοριστικό ρόλο ... -
Εξαγορές και συγχωνεύσεις ως μέρος του στρατηγικού μάνατζμεντ : μελέτη περίπτωσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-05)Το σύγχρονο επιχειρηματικό περιβάλλον χαρακτηρίζεται από σημαντικές και ραγδαίες αλλαγές, οι οποίες υπαγορεύουν τη συνεχή και αδιάκοπη προσπάθεια των επιχειρήσεων για προσαρμογή και επικράτηση, για επιβίωση και αύξηση της ... -
Επίτευξη ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος μέσω διοίκησης ολικής ποιότητας. Εφαρμογή στις Ε.Δ.
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-06)Η ύπαρξη της φιλοσοφίας της ΔΟΠ στις ΕΔ ξεκινάει από τη δεκαετία του ’40, όταν ο αμερικάνικος στρατός προσπάθησε να εφαρμόσει για πρώτη φορά τον ποιοτικό έλεγχο. Ήταν ο πρόδρομος της ολοκληρωμένης ΔΟΠ, την οποία θα ενσωμάτωνε ... -
Επίτευξη διατηρήσιμου ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος, με σύνδεση στρατηγικών βιώσιμης ανάπτυξης και καινοτομίας : παγκόσμιο λιανεμπόριο τροφίμων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-11-19)Η επιτυχία στον ανταγωνιστικό κλάδο του παγκόσμιου λιανικού εμπορίου τροφίμων απαιτεί τον εντοπισμό των κατάλληλων στρατηγικών που θα οδηγήσουν σε ένα διατηρήσιμο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Σκοπός της παρούσας έρευνας ... -
Επιχειρηματικό σχέδιο για νέες κατηγορίες σε αλυσίδα ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών συσκευών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-10)Η παρούσα μελέτη, αποβλέπει στον έλεγχο της σκοπιμότητας για την εισαγωγή μιας νέας κατηγορίας ειδών βιβλιοχαρτοπωλείου στην αλυσίδα ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών Κωτσόβολος. Ο κύριος λόγος που οδήγησε στην δημιουργία ... -
Επιχειρησιακές στρατηγικές σε περιόδους ανάπτυξης και ύφεσης: η περίπτωση ελληνικής επιχείρησης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018-09-24)Όλοι οι οργανισμοί, ανεξαρτήτου μεγέθους, καλούνται να αντιμετωπίσουν τις προκλήσεις του συνεχώς μεταβαλλόμενου επιχειρηματικού περιβάλλοντος και να λάβουν σημαντικές αποφάσεις που αφορούν τη στρατηγική τους κατεύθυνση. ... -
Εφαρμογής βασικών δεικτών επίδοσης (KPIs) : μελέτη περίπτωσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013)