Πλοήγηση ανά Θέμα / Λέξη-Κλειδί "Αλληλεπίδραση προσωπικού - πελατών"
Αποτελέσματα 1-1 από 1
-
Η αμφίδρομη διάσταση στην εξυπηρέτηση πελατών : διερεύνηση των αναγκών και των προσδοκιών πελατών και εργαζόμενων στον τουρισμό
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2025)Η παρούσα διπλωματική εργασία εξετάζει την αμφίδρομη διάσταση στην εξυπηρέτηση πελατών διερευνώντας τις ανάγκες και τις προσδοκίες των πελατών και των εργαζόμενων στον τουρισμό. Σε ένα περιβάλλον όπου οι υπηρεσίες ...

